سیستم ترمز این خودرو در جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است.
315 PLUS AT NEW که به MVM 315 در ایران معروف شده حدود ده سال است که توسط شرکت مدیران خودرو وارد بازار ایران شده و طی سال های اخیر تغییرات و به روز رسانی های قابل توجهی را تجربه کرده است.
315 PLUS AT NEW زمانی وارد بازار ایران شد که تولید فولکس واگن مدل گل به عنوان یکی از پرطرفدارترین خودروهای هاچ بک متوقف شد و پژو 206 تنها خودروی هاچ بک پرفروش بین جوانان و حتی خانواده ها بود. شاید نتوان گفت که MVM 315 به رقیب جدی برای پژو 206 تبدیل شد اما به هرحال توانست جایگاه مناسبی پیدا کند و فروش قابل توجهی داشته باشد و البته مهمترین دلیل افزایش فروش این خودرو طی سال های اخیر، به روزرسانی های مهمی بود که کمپانی چری برای بهبود عملکرد و ارتقای آن در نظر گرفت.
نمای بیرونی و جلو داشبورد مدل جدید MVM 315 نسبت به مدل های قبلی، تغییرات فوق العاده ای داشت و کمپانی چری حتی نمای عقب آن را نیز اصلاح کرد و مدیران خودرو نیز این فیس لیفت را با نام MVM 315 S وارد بازار نمود. اما در سال 1399، چری تغییرات اساسی دیگری روی 315 PLUS AT NEWاعمال کرد و این خودرو با نام MVM 315+ وارد بازار ایران شد.
از مهمترین تغییرات فیس لیفت MVM 315 + می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کمپانی چری، با تغییر جلو پنجره، سپرهای جلو و عقب و همچنین کاپوت، ظاهر این خودرو را کاملا جذاب طراحی کرده است. این تغییرات نه تنها در جذابیت ظاهری این خودرو نقش اساسی داشته، بلکه از لحاظ ایمنی نیز موثر واقع شده و تست های انجام گرفته روی این خودرو نشان می دهد که درصورت برخورد به عابر پیاده به علت طراحی ویژه نمای بیرونی، آسیب کمتری به فرد وارد خواهد شد.
نمای داخلی خودرو با پوشش چرم همچنان به رنگ نارنجی و مشکی دیده می شود و بخش هایی از داشبورد با طرح های لانه زنبوری ترکیب شده تا جلوه بیشتری داشته باشد.
اصلی ترین ویژگی این فیس لیفت، جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته است که دقیقا مشابه مدل MVM X22 طراحی شده و با یک موتور 1.5 لیتری 107 اسب بخاری کار می کند.
شرکت مدیران خودرو، آپشن های جدیدی را بهMVM 315 + اضافه کرده که مهمترین آنها عبارتند از:
و ...
سیستم ترمز این خودرو در جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است.
اولین سرویس محصولات مدیران خودرو سه ماه یا 1000 کیلومتر است و در صورت مراجعه نکردن گارانتی خودرو ابطال می گردد.