مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

جلسه استیضاح وزیر صمت یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است روز یکشنبه هفته آینده جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن مجلس برگزار شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی درباره زمان برگزاری جلسه استیضاح سید رضا فاطمی امین، اظهار داشت: بر اساس قانون وزیر فرصت ۱۰ روز دارد تا برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان متقاضی استیضاح آماده شود و در مجلس حضور یابد.

وی بیان کرد: بر این اساس روز یکشنبه هفته آینده (دهم اردیبهشت ماه) جلسه استیضاح وزیر صمت در صحن مجلس برگزار خواهد شد. اگر این جلسه بیش از ۴ ساعت ادامه یابد، این جلسه در نوبت عصر هم ادامه پیدا خواهد کرد و جلسه مجلس دوشیفته می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رئیس‌جمهور هم در جلسه استیضاح وزیر صمت حضور می‌یابد، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر در مجلس حضور می‌یابد یا خیر.

جلسات یکشنبه مجلس دوشیفته می‌شود

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین طبق یکی از مباحثی که اخیراً در هیئت رئیسه مجلس مطرح شد، طرح‌ها و لوایح در دستورکار مجلس زیاد است و با توجه به اینکه یک سال تا پایان مجلس یازدهم باقی مانده است، پیشنهاد شده تا جلسات روز یکشنبه مجلس در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برای اتمام این طرح‌ها و لوایح برگزار شود.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: البته برای آنکه جلسات مجلس بیش از چهار ساعت و در دو شیفت صبح و عصر برگزار شود، لازم است نمایندگان مجلس به این موضوع رأی مثبت دهند که در صورت موافقت اکثریت نمایندگان جلسات روزهای یکشنبه مجلس در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

منبع : مهر


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *