مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

رئیس پلیس راهور: خودروهای بدون بیمه با سامانه هوشمندجریمه می‌شوند

رییس پلیس راهور گفت: خودروهای بدون بیمه توسط سامانه هوشمند و دوربین ها رصد و در صورت برخوردار نبودن از بیمه، جریمه خواهند شد.

 سردار کمال هادیانفر روز سه شنبه در حاشیه رزمایش نوروزی ۱۴۰۲ و در گفت وگو با خبرنگاران افزود: امسال با افزایش ٢۶ درصدی سفر روبرو بودیم و تا روز گذشته هفت و نیم میلیارد تردد در کشور انجام شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی راهور برای ورود به سال ١۴٠٢، افزود: پیش بینی می شود برای سال اینده ٣۶ درصد افزایش تردد داشته باشیم و موج سفرها از فردا آغاز می شود و روز ۲۶ اسفند تعداد سفرها بیشتر خواهد بود.

هادیانفر گفت: تا پیش از ماه مبارک رمضان، ٣۶ درصد سفرها را خواهیم داشت اما در ماه رمضان کاهش ٩ درصدی سفر را پیش بینی می کنیم و از رانندگان سواری که ٨۵ درصد از تردد های ما را شامل می شود و رانندگان حمل و نقل عمومی می خواهیم که رعایت مقررات را داشته باشند.

وی تاکید کرد: تمامی رانندگان متخلف در رصد پلیس هستند و در این ایام پیام های هشدار برای آنان از طریق بانک اطلاعاتی ارسال خواهد شد و قطعا در صورت تداوم تخلفات با آنها برابر قوانین و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

هادیانفر تصریح کرد: در این ایام سخت گیرانه ترین برخوردها با متخلفین به خصوص در زمینه توقف خودرو انجام می شود.

وی تاکید کرد: تمام اتوبوس ها نیز برای هر بار مسافرگیری باید گواهی فنی دریافت کنند و در صورت تخلف، دفترچه آنها ضبط خواهد شد.

رئیس پلیس راهور اظهار کرد: همه سرنشینان باید کمربند ایمنی را ببندند و در صورت تخلف، جریمه خواهند شد زیرا ٣۶ درصد از تلفات جاده ای از میزان ١٧ هزار نفر، به دلیل نبستن کمربند است.

هادیانفر گفت: البته برای جرائم زیر سه میلیون تومان در ایام نوروز تاکید شده است که خودرو متوقف نشود.

وی تصریح کرد: در تعطیلات نوروز، ۱۱ میلیون همیار پلیس خدمت رسانی خواهند کرد و از خانواده ها می خواهیم که همیاران پلیس را جدی بگیریند زیرا این افراد در آینده دارای مدارک و شناسنامه خواهند بود./ ایرنا


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *