مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
امکانات رفاهی ماشین های چینی

امکانات رفاهی ماشین های چینی و محصولات چری تیگو و آریزو

همانطور که از اسم امکانات رفاهی پیدا است، این آپشن ها در ماشین های چینی به خصوص، محصولات چری تیگو و آریزو جهت رفاه حال شما و سرنشینان خودرو این امکانات به خودرو تعلق می گیرد.

سیستم تهویه مطبوع از مهمترین امکانات رفاهی خودروهای چینی

سیستم تهویه مطبوع، به ویژه در مناطق گرم سیر و به ویژه در فصل تابستان نقش حیاتی کولر را تقریبا نمی شود انکار کرد راجب کولر تا فراموش نکرده ام یک نکته ای را بگوییم یک باور غلط وجود دارد و اون این است که بعضی از اقایون راننده ها یا کلا خانم راننده فرقی نمی کند، فکر می کند به ویژه در مسافت های طولانی اگر از کولر استفاده نکند باعث کاهش مصرف سوخت خودرو می شود.

این اکیدا عرض می کنم درست نیست چرا که شما وقتی که از کولر استفاده نمی کنید شیشه ها را در واقع پایین می دهید گردش هوایی که خب حالا در اون سرعت بالا می پیچد خودش به عنوان یک عامل مقاوم در مقابل سرعت و طبیعتا مصرف سوخت می شود. پس خواهش می کنم به این نکته حتما توجه داشته باشید.

 

گرم کن شیشه عقب و آیینه در محصولات تیگو و آریزو

گرم کن شیشه عقب هم که تقریبا همه باهاش اشنا هستیم در روز های بارندگی خیلی به کار می اید و می تواند حادثه افرین باشد اگر این امکان کار نکند چرا که باعث می شود شما دید عقب را نداشته باشید

گرم کن ایینه هم همینطور و اما گرم کن صندلی خیلی نقش ایمنی را ندارد  بیشتر نقش رفاهی را دارد و کمک می کند که به ویژه در روز های سرد که وقتی شما داخل خودرو می نشینید زودتر گرم بشوید و به شما کمک می کند.

 

سانروف از جذابترین امکانات رفاهی خودروهای چینی

سانروف هم یکی از امکانات رفاهی خودرو هاست خب ممکن است به هر دلیلی شرایط اب و هوایی و یا جایی که می روید به نوعی باشد که دوست داشته باشید از نور طبیعی و نور بهتری داخل خودرو اتان استفاده کنید و یا حتی جریان هوا را داخل خودرو به قدری طبیعی تر کنید.

 

سیستم کنترل صوتی روی فرمان خودروهای چینی

بعضی از خودرو ها هم سیستم تغییر در واقع سیستم پخش خودرو را دارند یعنی شمال می توانید صدای پخش را صدای رادیو را کم و زیاد کنید هم می توانید کنترل کنید حالا البوم عوض کنید یا موج رادیو را از روی فرمان تغییر بدهید این هم امکان خوبی است.

شیشه ها و آینه های برقی محصولات تیگو و آریزو

بعضی از خودرو ها فقط شیشه های جلو به صورت برقی است ولی بعضی از خودرو ها هر چهار تا شیشه به صورت بالابرشان به صورت برقی هست.

 

سنسور برف پاک کن از بهترین امکانات رفاهی خودروهای چینی

اگر شیشه به هر دلیلی، خیس بشه برف پاکن چون دارای سنسور هست خود به خود روشن میشه و شیشه رو پاک میکنه.

 

سنسور دنده عقب از مهمترین امکانات رفاهی خودروهای چینی

کمک میکنه به پارک کردن خودرو و همینطور کمک می کند در جاهایی که حالا به هر دلیلی نیاز هست که شما دنده عقب بگیرید از طریق هشداری که از طریق به صورت صوتی میده به شما و فاصله شما را با موانع شما گوش زد.

 

سنسور چراغ از امکانات رفاهی محصولات تیگو و آریزو

سنسور چراغ امکانات دیگری است که بعضی از خودروهای چینی دارند یعنی با تاریک شدن هوا به صورت اتوماتیک و به صورت خودکار چراغ ها روشن میشه حالا الزاماً همیشه نباید هوا تاریک میشه وقتی شما در حال سفر هستید یا به هر دلیلی وارد یک تونل میشید خودبخود این چراغ ها روشن میشه

شیشه ضد اشعه آفتاب

شیشه ضد اشعه آفتاب شیشه هایی هستند که به هرحال اصطلاحا یو وی دارند و ضد اشعه آفتاب هستند این هم یکی از امکانات رفاهی خودرو هاست.

چراغ ال ای دی از مهمترین امکانات رفاهی خودروهای چینی

عمر این چراغ ها خیلی زیاد بعضی از خودروسازها برای چراغ خودرو هاشون از این نوع چراغ چراغ های ال ای دی استفاده می کند طبیعتا میشه گفت به نوعی عمر چراغ از عمر خود خودرو بیشتر هست

آینه تاشو به صورت اتوماتیک

آینه تاشو به صورت اتوماتیک هم که یکی از امکانات دیگری است که روی خودرو هاست شما بعد از اینکه خودرو را پارک کردید با فشار دادن یک دکمه آینه ها جمع می شوند.

 

جمع بندی

خرید ماشین های لوکس با امکانات رفاهی فوق العاده خق شما است. برای خرید اقساطی انواع خودرو های چینی با امکانات رفاهی بی نظیر به صورت نقدی و اقساطی می توانید با کارشناسان آسیا خودرو در تماس باشید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *