مدیران خودرو برای قدردانی از مشتریان خود، جشن بزرگ مشتریان را این بار در سراسر کشور برگزار کرد. جشن ۷ هزار نفره خانواده مشتریان مدیران خودرو در روز ۱۶ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار شد و در آن از مشتریان وفادار برند های مختلف مدیران خودرو تقدیر شد.
جشن باشکوه پایان سال شرکت مدیران خودرو به رسم هر سال در ماه پایانی سال برگزار شد. این جشن فرصتی ویژه برای قدردانی از همراهی مشتریان عزیز و نمایندگان برتر این شرکت و دیدار چهره به چهره مدیران ارشد مدیران خودرو با مشتریان است. جشن پایان سال مدیران خودرو در ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۳ به صورت همزمان با ۵۰ نمایندگی این شرکت در سراسر کشور و با حضور بیش از ۷ هزار نفر از خانواده مشتریان مدیران خودرو برگزار شد. در این رویداد بزرگ برنامههای متنوعی مانند اجرای موسیقی زنده توسط خوانندههای مطرح کشورمان و آتش بازی تدارک دیده شده بود. همچنین در جشن ۷ هزار نفره خانواده مشتریان مدیران خودرو، مروری بر دستاوردهای سال گذشته، چشمانداز سال آینده شرکت با معرفی محصولات جدید به نمایش در میآید.
مدیران خودرو در سالی که گذشت، بیش از پیش بر ارتباط دوسویه و تجربهای متمایز برای مشتریان تمرکز کرد. در این سال با وجود چالشهای مختلف پیش آمده، به پاس همراهی مشتریان، این شرکت توانست از چالشهای پیش آمده گذر کند و به دنبال ایجاد تجربه بهتری برای مشتریان خود باشد. مدیران خودرو به ارتباط دو سویه با مشتریان تاکید دارد و به ویژه در برنامههای آتی این شرکت، تعامل پایدار، خدمات شخصیسازی شده و ن وآوری مستمر در دستور کار قرار دارد.
در این رویداد مدیران شرکت در کنار ارتباط چهره به چهره با مشتریان، از استراتژیهای موثر آینده مدیران خودرو برای بهبود مستمر خدمات و افزایش سطح رضایت مشتریان رونمایی کرد، استراتژیهایی که میتواند به افزایش قدرت انتخاب مشتریان، اعتماد متقابل، وفاداری مبتنی بر تجربه و ارتباط دو سویه مبتنی بر ارزش مشترک تاثیرگذاری مستقیم داشته باشد.
همانطور که گفته شد یکی از بخشهای مهم این رویداد، معرفی محصولات سال آینده شرکت مدیران خودرو بود. در جشن ۷ هزار نفره خانواده مشتریان مدیران خودرو، مشتریان و نمایندگان فروش شاهد رونمایی از مدلهای جدید محصولات این برند بودند. این فرصت منحصر به فرد به مشتریان اجازه میدهد تا از نزدیک با ویژگیها و امکانات جدید خودروها آشنا شوند و به انتخابهای آینده خود فکر کنند. همچنین در این مراسم، مروری بر عملکرد و دستاوردهای امسال مدیران خودرو به ویژه از منظر باشگاههای مشتریان ام وی ام، فونیکس و اکستریم شد.
جشن پایان سال مدیران خودرو، رویدادی به پاس قدردانی از خانواده مشتریان این شرکت است، مشتریانی که ارزشمندترین سرمایه مدیران خودرو محسوب میشوند و این شرکت خدمت رسانی و قدردانی از مشتریان خود را در حکم یک وظیفه میداند. به رسم هرساله در جشن پایان سال مدیران خودرو، از مشتریان کلیدی و مطرح شرکت تقدیر به عمل آمد. این مشتریان هر کدام عضوی از خانواده بزرگ مدیران خودرو در تمامی نقاط کشور بوده و چهره اصلی برندهای این شرکت هستند. تقدیر از مشتریان کلیدی نشاندهنده قدردانی از اعتماد و وفاداری آنهاست و به ایجاد رابطهای پایدار و دوسویه میان شرکت و مشتری کمک میکند. مشتریان، سرمایه اصلی هر کسبوکار هستند و توجه به نیازها و رضایت آنها، نهتنها باعث افزایش وفاداری میشود، بلکه به رشد و موفقیت بلندمدت شرکت نیز کمک میکند.
در این رویداد، نمایندگان برتر در زمینه مشتریمداری نیز تقدیر شد. این نمایندگان با تلاش مستمر و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، به عنوان الگوهای برتر در صنعت خودروسازی شناخته میشوند. مدیران خودرو با برگزاری این مراسم، نشان داد که رعایت حقوق مشتریان و ایجاد رضایت آنها از اصول کلیدی فعالیتهای این شرکت است و همواره در تلاش برای ارتقاء استانداردهای خدمات به مشتریان خود در سراسر کشور خواهد بود. بخشی از این مراسم در تهران، تقدیر از آسیا خودرو به عنوان نماینده برتر بود که پیش از این خبر آن را منتشر کردیم.
باشگاه مشتریان امویام به عنوان یکی از بخشهای مهم و تأثیرگذار این شرکت، با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی در سالهای اخیر نقش بسزایی در ارتقاء خدمات به مشتریان ایفا کرده است و به همین دلیل در جشن ۷ هزار نفره خانواده مشتریان مدیران خودرو نیز باشگاه مشتریان این برندها اهیمت ویژهای داشته است. این باشگاه با ارائه خدمات ویژه به مشتریان وفادار و برگزاری رویدادهای مختلف، به تقویت رابطه نزدیک با مشتریان پرداخته و همچنین در زمینه حمایت از نیازهای اجتماعی به ویژه توانمند سازی دانش آموزان و کودکان کمتر برخوردار گام برداشته است. در این راستا، مدیران خودرو به دنبال ایجاد بستری است که در آن مشتریان بتوانند در کنار خرید محصولات با کیفیت، به پشتیبانی از پروژههای مسئولیت اجتماعی نیز کمک کنند.
باشگاه مشتریان فونیکس، رویکردی متفاوتی نسبت به دو برند دیگر دارد، این باشگاه برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال تجربههای خاص و پرهیجان هستند، ایونتهای ورزشی مانند مسابقات تنیس و اسب سواری را تدارک دیده که با استقبال بالای مشتریان این برند نیز همراه شده است. این باشگاه در تلاش میکند تا برای مشتریان خود فضایی پر از هیجان و فعالیتهای ورزشی ایجاد کند تا مشتریان از تجربه خرید خود لذت بیشتری ببرند. از طرفی رویدادهایی خاص با تمرکز بر حفظ و احترام به محیط زیست و تلاش برای ساخت آیندهای عاری از آلودگیهای محیطی برای مشتریان برند فونیکس NEV تدارک دیده شده که نشان از تمرکز این برند بر هویت انرژیهای پاک و حفظ محیط زیست است.
باشگاه مشتریان اکستریم نیز به مشتریانی اختصاص دارد که به دنبال برندهای لوکس و خاص هستند. این باشگاه با توجه به خواستهها و نیازهای خاص این دسته از مشتریان، خدمات ویژهای در زمینه خرید محصولات لوکس و پشتیبانی اختصاصی ارائه میدهد. اکستریم، با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و ویژه، به یکی از باشگاههای مهم برای مشتریان سطح بالای بازار تبدیل شده است.
ثبت نظر