مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت کارخانه تیگو 5

قیمت تیگو ۵ صفر کارخانه

بعد از مدت ها کسادی بازار خودرو و در شرایطی که انچنان خودروی جدیدی به بازارمان معرفی نمی شود و در شرایطی که مردم آنقدر انتخابی ندارند برای خرید خودروی جدید، قیمت تیگو صفر کارخانه برای خیلی از خانواده هایی که به دنبال ماشینی با امکانات مناسب و قیمت معقول می گردند، اهمیت دارد.

اما پیش از اینکه به بررسی قیمت تیگو ۵ صفر کارخانه بپردازیم، بهتر است نگاهی به مشخصات کلی این خودروی پرطرفدار بیندازیم و با امکانات و مشخصات آن آشنا شویم.

تیگو ۵ ساخت چه کشوری است و چطور وارد ایران شده است؟

تیگو ۵ ساخت کمپانی چری یکی از بهترین خودرو سازان چینی است که توسط شرکت معتبر مدیران خودرو وارد ایران شده است.

مدیران خودرو حدود ۱۵ سال است که به عنوان یکی از معتبرترین برندهای وارد کننده خودرو در ایران فعالیت می کند و طی این ۱۵ سال با کمپانی چری همکاری کرده تا جدیدترین ماشین های ساخت این برند با امکانات پیشرفته را در بازار ایران عرضه کند.

کمپانی چری نیز با طراحانی که سابقه ی طراحی در شرکت های بزرگ خودرو سازی را دارند، کار می کند و بین ماشین های تولید شده در این شرکت بزرگ، تیگو ۵ اولین ماشینی بود که با برند چری سال ۹۴ وارد بازار ایران شد.

اولین فیس لیفت Tiggo 5 در سال ۹۵ عرضه شد که طراحی جلو بندی آن نسبت به نسخه ی اولیه بسیار بهتر شد. از مشخصات ظاهری بهینه شده در خودرو فیس لیفت Tiggo 5 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چراغ های باز طراحی شده
  • جلو پنجره
  • سپر
  • چراغ ال ای دی که در چراغ جلو طراحی شده

تمام این ویژگی ها سبب شد که چری Tiggo 5 نسبت به رقبایش طراحی مدرن تری داشته باشد و البته از این حقیقت هم نباید گذشت که قیمت صفر کارخانه تیگو ۵ نیز در مقایسه با سایر هم رده های خود با همین امکانات بسیار مناسب تر است.

مدل های مختلف تیگو ۵

در حال حاضر، خودروی تیگو ۵ در دو مدل فول و IE عرضه می شود که تفاوت های جزئی با هم دارند. به عنوان مثال، چهار تا سسنسور در نسخه فول تیگو ۵ وجود دارند.

ویژگی ها و مشخصات تیگو ۵ و ارزش خرید آن نسبت به قیمت صفر کارخانه

همانطور که گفتیم تیگو ۵ در مقایسه به خودروهایی که قیمت صفر کارخانه آنها تقریبا با این خودرو مشابه است، امکانات و ویژگی های بیشتری دارد. از جمله:

ابعاد بزرگتر

چری Tiggo5 نسبت به رقبا، قد بلند ترین است و ارتفاع از سطح زمین آن ه  در وضعیت مناسبی قرار دارد. مثلا حدود دو تا سه سانت از هایما ۷ بلند تر است.

ارتفاع رینگ های تیگو ۵ از سطح زمین، ۱۷ اینچ است و می توان گفت از لحاظ ظاهری قابل قبول است.

طراحی جلو و عقب چشمگیرتر

طراحی عقب تیگو ۵ کاملا با طراحی جلوی آن متناسب است. مخصوصا با خطوط کرومی که در کناره ها استفاده شده و باله ای که بالای آن دیده می شود، ظاهر بی نظیری دارد.

درطراحی عقب تیگو ۵ نیز چراغ های فیسلیفت باز طراحی شده دیده می شوند و  از لحاظ اینکه فلاشر روی سپر استفاده شده تاحدودی شبیه به اسپورتیج به نظر می رسد که البته قیمت صفر کارخانه تیگو ۵ نسبت به اسپورتیج بسیار متفاوت است.

خروجی های اگزوز که در عقب دیده می شوند واقعی نیستند اما به زیبایی ظاهری آن کمک کرده اند.

حجم صندوق tiggo 5 با قیمت صفر کارخانه

حجم صندوق تیگو ۵ در حالتی که صندلی ها خوابیده باشند، ۱۰۰۰ لیتر است که عدد خوبی است و در حالتی که صندلی ها خوابیده نباشند ۵۷۰ لیتر است که نسبتا مناسب است.

فضای داخل کابین

فضای داخل کابین چری Tiggo5 برای راننده و سرنشینان راحت است و فضای صندلی عقب نیز به خوبی طراحی شده است.

طراحی داخلی Tiggo5 با قیمت صفر کارخانه

طراحی داخلی تیگو ۵ نه خیلی بروز است نه خیلی ساده. در مدل های اولیه و قبلی یک Display،  افقی و ۸ اینچی وجود داشت اما در طراحی جدید، به سبک ماشین های تسلا یک Display عمودی و حدود ۱۱ اینچی دیده می شود.

 

روی داشبورد این خودرو از پلاستیک خشک استفاده شده که کیفیت خوبی دارد.

روی فرمان، دکمه های کنترل سیستم صوتی و دکمه های کروز کنترل، دیده می شود.

آمپر های پشت فرمان هم انالوگ هستند ولی طرح و رنگ خوبی دارند.

بین آنها، یک نمایشگر ۴ اینچی طراحی شده که اطلاعات خوبی شامل اطلاعات فشار و دمای هر لاستیک دیده می شود.

اپشن های مختلف دیگری مانند سانروف هم برای این خودرو که قیمت صفر کارخانه آن بسیار مناسب است، در نظر گرفته شده است.

موتور چری تیگو ۵ با قیمت صفر کارخانه

موتوری که روی تیگو ۵ نصب شده یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی است که می تواند حداکثر ۱۳۹ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتون  متر گشتاور تولید کند.

هرچند می توان گفت که یک موتور خوب و پر بازده است اما رقبای تیگو ۵ با موتور حجم ۲ لیتری، توان بیشتری را تولید می کنند البته نکته ی مثبتی که موتور تیگو ۵ با قیمت صفر کارخانه دارد این است که تنفس طبیعی است و شما  دیگر دغدغه ی بنزین با کیفیت و با اکتان بالا و نگرانی در واقع رسیدگی به موتور توربو را ندارید.

گیربکس تیگو ۸ با قیمت صفر کارخانه

گیربکس این ماشین سی وی تی است و حالت دستی ۷ سرعته دارد. البته سی وی تی، دنده ندارد و فقط حالت تعویض دنده ها را شبیه سازی می کند.

جمع بندی

با توجه به امکانات و مشخصا گفته شده می توان نتیجه گرفت که قیمت تیگو ۵ صفر کارخانه نسبت به رقبایش مناسب تر است و البته شرایط فروش بسیار خوبی در سایت آسیا خودرو به عنوان نماینده رسمی فروش مدیران دارد.

چری Tiggo 5 برای خانواده هایی که در رنج سنی بالاتری هستند و نمی خواهند دغدغه نگهداری موتور توربو را داشته باشند و قصد دارند از خودرو جدید خود در بلند مدت استفاده کنند، کاملا مناسب است.

برای خرید تیگو ۵ با شرایط ویژه می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *