ونوسیا وی آنلاین DDi

قیمت نقدی:
2,995,000,000
تومان
شرایط فروش
فونیکس اف ایکس برقی
پیشرانه
هیبریدی
حداکثر توان
۲۰۰ اسب بخار
گشتاور
۳۲۰ نیوتن متر
شتاب
7.8 ثانیه
دیفرانسیل
دیفرانسیل جلو
گیربکس
DHT

Venucia V-online DDi

این خودروی پلاگین‌هیبرید که بر پایه پلتفرم اختصاصی ونوسیا ساخته شده، با ترکیب یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی قدرتمند، خروجی ترکیبی ۲۰۰ اسب‌بخار را ارائه می‌دهد. وی‌آنلاین DDI با باتری ۱۸.۴ کیلووات‌ساعتی خود امکان پیمایش ۱۱۰ کیلومتری تمام‌برقی و حدود ۱۳۰۰ کیلومتر پیمایش ترکیبی را فراهم ساخته که آن را به یکی از به‌صرفه‌ترین‌ها در کلاس خود تبدیل می‌کند. با طراحی مدرن و امکاناتی مانند سقف پانورامای فتوکرومیک و کابین تمام‌دیجیتال، این خودرو گزینه‌ای جذاب برای خریداران فناوری‌محور است.

Venucia V-online DDi
200
اسب‌بخار

قدرت موتور برقی ۲۰۰ اسب بخاری به همراه موتور بنزینی ۱۶۰ اسب بخاری

۳۲۰
نیوتن متر

گشتاور موتور برقی ۳۲۰ نیوتن متری به همراه گشتارو موتور بنزینی ۲۳۰ نیوتن متری

مشاهده مشخصات فنی کامل

محاسبه گر اقساط

2,995,000,000 تومان
50%
50% 85%
12 ماه
12 ماه 60 ماه
2,995,000,000 تومان
0 تومان
0 تومان
0 تومان
12 ماه
مبلغ بیمه بدنه و مالیات بصورت جداگانه روی اقساط محاسبه و دریافت می شود.
مبالغ فوق حدودی می باشند و رقم دقیق اقساط و پیش پرداخت بعد از ثبت درخواست نهایی می شود.

بررسی جامع ونوسیا وی‌آنلاین DDI پلاگین هیبرید

در رقابت فشرده بازار خودروهای هیبریدی ایران، نام جدیدی با پشتوانه‌ای معتبر ظاهر شده است: ونوسیا وی‌آنلاین DDI. این کراس‌اوور پلاگین‌هیبرید که توسط شرکت تیگارد موتور وارد بازار می‌شود، حاصل همکاری فنی دو غول خودروسازی نیسان و دانگ‌فنگ چین است و ادعای ارائه بهترین ترکیب از فناوری ژاپنی و قیمت چینی را دارد. در شرایطی که خریداران به دنبال خودروهای کم‌مصرف با پیمایش بالا و امکانات روز هستند، وی‌آنلاین DDI با وعده پیمایش ترکیبی حیرت‌انگیز حدود ۱۳۰۰ کیلومتر و مصرف سوخت تنها ۴.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، پا به عرصه رقابت گذاشته است. این خودرو نه تنها یک گزینه هیبریدی دیگر، بلکه نمادی از بلوغ محصولات چینی با پشتوانه فنی برندهای جهانی محسوب می‌شود.

بررسی طراحی داخلی و کابین

فضای داخلی ونوسیا وی‌آنلاین DDI حکایت از تحولی چشمگیر در کیفیت ساخت محصولات چینی دارد. لحظه ورود به کابین، با نمایشگر عریض و یکپارچه دیجیتال روبرو می‌شوید که همزمان وظیفه کلاستر و سیستم مالتی‌مدیا را بر عهده دارد. این صفحه نمایش که از دو بخش تشکیل شده، اطلاعات را با وضوح و گرافیک بالا نشان می‌دهد و حس حضور در یک خودروی تمام‌دیجیتال را القا می‌کند. کیفیت مواد به کار رفته تحسین‌برانگیز است؛ پلاستیک‌های نرم، تریم‌های چرمی با دوخت دقیق و المان‌های فلزی برس‌خورده در سرتاسر کابین به چشم می‌خورند.

سقف پانورامای فتوکرومیک بدون شک ستاره درخشان این خودروست. این سقف شیشه‌ای هوشمند که بر اساس شدت نور خورشید به صورت خودکار تیره یا روشن می‌شود، نه تنها فضایی دلباز ایجاد می‌کند، بلکه از ورود گرمای زیاد به کابین جلوگیری می‌نماید. صندلی‌های راحت با قابلیت گرم و سرد شدن، تنظیم برقی صندلی راننده و نورپردازی محیطی چندرنگ، رفاهی در سطح خودروهای لوکس را برای سرنشینان فراهم می‌کنند. فضای داخلی به لطف فاصله محور ۲۷۰۰ میلی‌متری برای چهار سرنشین بالغ کاملا فراخ و راحت است.

بررسی طراحی ظاهری و بدنه

ونوسیا وی‌آنلاین DDI در نمای ظاهری، زبانی مدرن و جسورانه را به نمایش می‌گذارد. با ابعاد ۴۶۰۷ در ۱۹۱۷ در ۱۶۲۴ میلی‌متر، در رده کراس‌اوورهای کامپکت-متوسط جای می‌گیرد. طراحی نمای جلو کاملا متمایز و آینده‌نگرانه است؛ چراغ‌های LED باریک و مورب که با یک نوار نوری به هم متصل شده‌اند، در کنار گریل مشبک فعال (Active Grille) که به صورت هوشمند باز و بسته می‌شود، هویتی منحصربه‌فرد به خودرو بخشیده‌اند. این گریل فعال نه تنها به خنک‌کاری بهتر موتور کمک می‌کند، بلکه در کاهش مصرف سوخت نیز مؤثر است.

خطوط نمای جانبی پویا و ورزشی است. سقف شناور که با رنگ مشکی ستون‌های C از بدنه جدا شده، همراه با رینگ‌های ۱۹ اینچی با طراحی پرخاشگرانه، حس حرکت و پویایی را تقویت می‌کند. شیب ملایم سقف به سمت صندوق عقب، فرمی کوپه‌مانند ایجاد کرده که برای محصولات این کلاس جذاب است. در نمای عقب، چراغ‌های LED سرتاسری که نام ونوسیا در وسط آن حک شده، همراه با دیفیوزر پایین سپر، خاتمه‌ای تمیز و مدرن به طراحی می‌بخشد. کیفیت رنگ و مونتاژ بدنه در نمونه‌های اولیه بسیار قابل قبول گزارش شده است.

پیشرانه و قوای فنی

ونوسیا وی‌آنلاین DDI در بخش فنی، ترکیبی هوشمندانه از دو منبع قدرت ارائه می‌دهد. هسته اصلی این سیستم یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری تزریق مستقیم (GDI) است که به تنهایی ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. در کنار آن، یک موتور الکتریکی قدرتمند قرار دارد که خروجی ترکیبی سیستم را به ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند. انتقال نیرو از طریق یک گیربکس DHT نرم و بهینه انجام می‌شود که به چرخ‌های جلو منتقل می‌گردد.

باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۱۸.۴ کیلووات‌ساعت قلب تپنده این هیبرید است. این باتری امکان پیمایش ۱۱۰ کیلومتر در حالت تمام برقی را فراهم می‌سازد که برای اکثر سفرهای روزانه شهری کافی است. وقتی این قابلیت با باک سوخت ۴۵ لیتری ترکیب می‌شود، نتیجه پیمایش ترکیبی شگفت‌انگیز حدود ۱۳۰۰ کیلومتر است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۷.۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت، عملکردی متناسب و راضی‌کننده ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و مولتی‌لینک در عقب، تعادل مناسبی بین راحتی سواری و پایداری ایجاد کرده است.

ونوسیا وی آنلاین DDi

جزئیات مشخصات فنی
پیشرانه و قوای فنی
  • کلاس بدنه
    کراس اوور
  • سال تولید
    ۲۰۲۳
  • ظرفیت باتری
    ۱۸.۴ کیلو وات ساعت
  • فناوری موتور
    پلاگین هیبرید
  • قدرت
    ۲۰۰ اسب بخار (ترکیبی)
  • گشتاور
    ۳۲۰ نیوتن متر (ترکیبی)
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰
    ۷.۸ ثانیه
  • حداکثر سرعت
    ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
  • گیربکس
    DHT
  • انتقال قدرت
    دیفرانسیل جلو
  • تعلیق جلو
    مک فرسون
  • تعلیق عقب
    مولتی لینک
  • طول
    ۴۶۰۷ میلی متر
  • عرض
    ۱۹۱۷ میلی متر
  • ارتفاع
    ۱۶۲۴ میلی متر
  • فاصله محوری
    ۲۷۰۰ میلی متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ کیلوگرم
  • پیمایش در حالت برقی
    ۱۱۰ کیلومتر
  • ابعاد رینگ و لاستیک
    ۲۳۵/۵۵R۱۹
  • شرکت عرضه کننده
    تیگارد موتور
  • برند نشان مادر
    ونوسیا (حاصل همکاری دانگ‌فنگ و نیسان)
  • کشور سازنده
    چین
امکانات رفاهی

سقف شیشه‌ای فتوکرومیک (پانوراما)، در صندوق عقب برقی، تریم چرمی داخل کابین، نمایشگر لمسی سیستم مالتی‌مدیا، جلوآمپر دیجیتال، صندلی برقی راننده، سیستم تهویه اتوماتیک، شارژر بی‌سیم، نورپردازی کابین، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، حالت‌های مختلف رانندگی، اتوپارک، سنسور نور، سنسور باران، سیستم بازیاب انرژی، اتوهلد (Auto Hold)، ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی، تنظیم برقی آینه‌ها، چراغ‌های LED، سردکن و گرم‌کن صندلی‌ها

امکانات ایمنی

۶ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کنترل حرکت بین خطوط، هشدار برخورد از جلو (FCW)، رادار نقطه کور (BSD)، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی (HSA)، سامانه پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، کروز کنترل تطبیقی

آسیا خودرو در شبکه های اجتماعی