مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

این چینی قصد تحقیر بوگاتی، مک لارن و فراری را دارد؟ً!

شیائومی اوتو از نمونه اولیه اس یو۷ اولترا فول کربن رونمایی کرد. این خودرو یا بهتر بگوئیم ابر خودرو، میزبان آخرین فناوری کمپانی چینی با نام هایپرانجین وی۸اس است.

۳ موتور الکتریکی توسعه یافته توسط شیائومی که شامل دو موتور از خانواده وی۸اس و یک موتور وی۶اس می شود، مجموعا ۱۵۴۸ اسب بخار خروجی را ارائه می دهند که حتی از ۱۴۷۹ اسب بخار بوگاتی شیرون نیز بیشتر است!

انرژی مورد نیاز این اژدهای زرد توسط باتری Qilin 2.0 از دیگر کمپانی مطرح چینی یعنی CATL تامین می شود. بیشینه خروجی این سیستم ۱۳۳۰ کیلووات است. این باتری در ساختار شیمیائی خود آهن فسفات دارد. این باتری تنها به ۱۲ دقیقه برای تجدید قوا نیاز دارد.

وظیفه توقف شیائومی اس یو۷ اولترا نیز برعهده مجموعه ای از برند تخصصی ای پی ریسینگ است. در چرخ های جلو و عقب از ساختار کالیپر ۶ پیستونه ثابت استفاده شده است. این سیستم ترمز که ویژه خودروهای پیست طراحی شده در برابر گرما تا ۸۰۰ درجه نیز مقاومت دارد و به خوبی عمل می کند.

همچنین سیستم ترمز از گرمای تولید شده در ساختار ترمزها برای ذخیره انرژی در باتری استفاده می کند.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر شیائومی اس یو۷ اولترا برابر با ۱.۹۷ ثانیه محاسبه شده و ۲۰۰ کیلومتر را نیز در ۵.۹۷ ثانیه می زند!

اژدهای زرد شیائومی برای رسیدن به ۳۰۰ کیلومتر برساعت نیز فقط به ۱۵ ثانیه زمان نیاز دارد. بیشینه سرعت این خودرو ۳۵۰ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

وزن شیائومی اس یو۷ اولترا به طور دقیق مورد اشاره قرار نگرفته اما ذکر شده که کمتر از ۱۹۰۰ کیلوگرم است.

این خودرو با سدان استاندارد اس یو۷ کاملا متفاوت است. ابرخودرو اس یو۷ اولترا یک بال عقب بزرگ از فیبرکربن دارد که نیروی دان فورس معادل ۲۱۴۵ کیلوگرم تولید می کند. سایر تغییر ائروداینامیک در بدنه نیز مدنظر قرار داشته مانند دو ورودی هوای بزرگ در قسمت جلو و همچنین بزرگ تر شدن اسپلیتر و ساید اسکریت های جلو تا بهترین شرایط ممکن برای این خودرو ایجاد شود.

شیائومی اس یو۷ اولترا از منظر ابعاد برابر با ۵۲۶۰ میلیمتر در طول، ۲۰۶۴ میلیمتر در عرض، ۱۴۰۶ میلیمتر در ارتفاع و ۳۰۰۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

شیائومی اس یو۷ اولترا برای رقابت با زیکر ۰۰۱ اف آر با ۱۲۴۷ اسب بخار خروجی و یانگ وانگ یو۹ از بی وای دی با ۱۲۸۷ اسب بخار خروجی به میدان می آید./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *