مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

برابوس P 900 راکت ادیشن: غول لیموئی در قالب یک پیکاپ!

نسخه محدود برابوس P 900 راکت ادیشن، با ظاهری جسورانه و قدرتی فوق‌العاده، گزینه‌ای منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به خودروهای خاص و قدرتمند است. این پیکاپ که بر پایه مرسدس-AMG G63 ساخته شده، تنها در ۱۰ نسخه تولید شده و با قیمتی نجومی به فروش می‌رسد.

قلب تپنده P 900 راکت ادیشن، یک موتور V8 AMG است که حجم آن از ۴ به ۴.۵ لیتر افزایش یافته است. با بهره‌گیری از توربوشارژرهای دوگانه و سیستم مدیریت موتور ارتقا یافته، این موتور قدرتمند ۶۶۲ کیلووات (۹۰۰ اسب بخار) و ۱۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته گشتاور در این خودرو به ۱۰۵۰ نیوتن متر محدود شده است.

شتاب و سرعت خیره‌کننده:

این غول ۲.۷۲ تنی با اتکا به قدرت خارق‌العاده خود، می‌تواند در عرض ۳.۷ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و به سرعت نهایی ۲۸۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

طراحی جسورانه:

P 900 راکت ادیشن نه تنها از نظر فنی، بلکه از نظر ظاهری نیز یک هیولا است. کیت بدنه عریض برابوس WIDESTAR ROCKET EDITION، رینگ‌های ۲۴ اینچی آلیاژی و لاستیک‌های پهن ۳۳۵/۲۵، به این پیکاپ ظاهری تهاجمی و عضلانی بخشیده‌اند.

فضای داخلی لوکس:

کابین این پیکاپ برای حمل ۴ سرنشین طراحی شده و با چرم مرغوب و تزئینات لوکس، فضایی کاملاً مجلل و راحت را فراهم می‌کند.

سیستم تعلیق اسپرت:

برابوس برای ارتقای پایداری و هندلینگ این پیکاپ قدرتمند، از سیستم تعلیق بادی برابوس RideControl استفاده کرده است./عصرایران

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *