مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

درخواست مالک سایبرتراک از تسلا برای دریافت یک پیکاپ جدید

یک تولیدکننده محتوا به نام Lamar MK می‌گوید که تسلا سایبرتراک او کمتر از دو هفته پس از تحویل خراب شده است.

اگر یک خودروی جدید بخرید و از همان ابتدا به طور مرتب خراب شود چه حالی پیدا می‌کنید؟ به تازگی چنین اتفاقی برای یکی از مالکان تسلا سایبرتراک رخ داده است. او می‌گوید که پیکاپش خراب است و تسلا از جایگزینی آن خودداری می‌کند. از طرفی، سایر مالکان سایبرتراک با وجود تمام نقص‌ها، فقط درباره جوانب مثبت پیکاپ خود صحبت می‌کنند.

اتفاقی که برای مالک تسلا سایبرتراک رخ داده است

یک تولیدکننده محتوا به نام Lamar MK می‌گوید که سایبرتراک او کمتر از دو هفته پس از تحویل خراب شده است. این خودرو همان هشدار خطای فرمان بحرانی را نشان می‌دهد که بسیاری دیگر از مالکان سایبرتراک با آن مواجه شده‌اند. این شخص همچنین شاهد خطاهای دیفرانسیل و سایر کدهای خطا در سیستم خودرو بوده است.

در نتیجه، او پیکاپ خود را با یدک‌کش دو ساعت جابجا کرده تا به نزدیکترین مرکز خدمات تسلا برسد و برخی از مشکلات دیگر خودرو را به آن‌ها اعلام کند. از جمله این مشکلات می‌توان به روکش سقف آویزان، یک خط روی شیشه جلو و صندلی راننده‌ای که به کنسول وسط ساییده می‌شد اشاره کرد.

او در صفحه اجتماعی خود نوشته است: تسلا از دادن یک سایبرتراک جایگزین به من امتناع می‌کند! آن هم بعد از اینکه خودروی من ۴ بار خراب شده است! اگر قصد خرید یک تسلا را دارید، باید به طور جدی در مورد آن تجدیدنظر کنید! آن‌ها می‌خواهند سر من کلاه بگذارند! هیچ شخص بالارد‌ه‌ای هم به من کمک نمی‌کند!

دردسرهای دیگر در راه هستند!

این خودرو پس از بازگشت به خانه مشکلات دیگری در سیستم تهویه مطبوع را تجربه کرد. این مشکل فورا حل شد، اما یک هفته بعدMK  دوباره به مرکز خدمات تسلا برگشت. او به این نتیجه رسیده بود که تسلا باید یک سایبرتراک جدید به او بدهد. او گفته است: در حال حاضر من به یک پیکاپ نیاز دارم… فقط یک پیکاپ جدید به من بدهید.

شاید یکی از دلایل مشکلات متعدد این سایبرتراک به نحوه استفاده MK از آن برگردد. او فقط برای حمل و نقل ساده از آن استفاده نمی‌کند، بلکه از آن استفاده تجاری دارد. او در وب‌سایت خود، «سواری همراه با راننده» با سایبرتراک را تا سقف ۱۵۰۰ دلار ارائه می‌دهد. یک سفر کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای برای مشتریان ۱۵۰ دلار هزینه دارد.

Lamar MK گفته است: «من درخواست‌ها و حتی رزروهای متعددی برای این خدمات دریافت کرده‌ام، اما مجبور به بازپرداخت و لغو آن‌ها شده‌ام چون پیکاپی برای ارائه آن‌ها ندارم».

مشکلات تمام نشدنی تسلا و خودروهایش

اگرچه نمی‌توان به تمام ادعاهای این شخص استناد کرد، اما MK تنها مالک سایبرتراک با مشکلات مشابه نیست.

با این حال، برخی آنقدر این برند را دوست دارند که به طور کامل مشکلات ایمنی محصولاتش را نادیده می‌گیرند. این قضیه در مورد اعضای کانال یوتیوبی Out of Spec Reviews صدق می‌کند. سایبرتراک آن‌ها نیز مشکلات ایمنی جدی داشته است. برای مثال، مهره چرخ آن‌ها بین راه باز شده و مجبور به جایگزینی آن شده‌اند. همچنین به گفته آن‌ها برف پاک‌کن شیشه جلو دچار مشکل شده است.

در طی یک طوفان شدید، برف پاک‌کن شروع به شکستن کرده و آن‌ها مجبور شده‌اند آن را جدا کنند. با این حال، جردن شیفر عضو این کانال یوتیوبی می‌گوید که سایبرتراک فوق‌العاده است. برخی ممکن است این اظهارنظر را خوش‌بینانه در نظر بگیرند، اما برخی دیگر مطمئناً آن را نشانه فقدان عقل سلیم می‌دانند.  دیجیاتو


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *