مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

شاسی بلند پلاگین هیبرید جدید بی وای دی رونمایی شد

بی وای دی از شاسی بلند پلاگین هیبرید جدید خود رونمایی کرد. سانگ ال DM-i خودرویی است که در بازار چین از ۲۰۶۵۰ تا ۲۴۷۵۰ دلار قیمت می خورد تا میدان رقابت بیست هزار دلاری های این کشور بازهم شاهد ورود یک عضو جدید باشد.

بی وای دی در سانگ ال دی ام-آی از فناوری دی ام ۵.۰ استفاده کرده است که در توضیح آن باید بگوئیم پیشرانه این شاسی بلند از ترکیب یک انجین ۱.۵ لیتری ۹۹ اسب بخاری و موتور الکتریکی ۲۱۵ اسب بخاری شکل گرفته است. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری سری بلید لیتیم-آهن فسفات ۱۸.۳۱۶ یا ۲۶.۵۹۳ با توجه به تریم، تامین می شود. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص بین ۹۱ تا ۱۲۸ کیلومتر گزارش شده است.

فناوری دی ام ۵.۰ با تمرکز بر عملکرد بهینه ساختار پلاگین هیبرید هماهنگی فوق العاده ای بین انجی و موتور الکتریکی ایجاد می کند تا مصرف سوخت به حداقل برسد. در این ساختار هوش مصنوعی مدیریت مصرف انرژی را برعهده دارد.

براساس گزارش ها، میزان مصرف سوخت فناوری دی ام برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در استاندارد NEDC برابر با ۲.۹ لیتر و میزان مصرف الکتریسیته باتری در ساختار CLTC برابر با ۱۰.۷ کیلووات ساعت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی است. رکورد برد ترکیبی در این ساختار به ۲۱۰۰ کیلومتر می رسد. بازده گرمایی چرخه عملکرد پیشرانه نیز ۴۶.۰۶ درصد است.

در رابطه با برد حرکتی ترکیبی سانگ ال دی ام-آی اطلاعات رسمی ارائه نشده اما رسانه های چینی از ۲۰۰۰ هزار صحبت می کنند.

سانگ ال از منظر ابعاد برابر با ۴۷۸۰ میلیمتر در طول، ۱۸۹۸ میلیمتر در عرض و ۱۶۷۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۷۸۲ میلیمتر است.

در پروفایل دماغه از زبان طراحی اختصاصی دراگون فیس بی وای دی استفاده شده تا چهره ای تیز و تهاجمی برای این شاسی بلند ایجاد شود. دستگیره های درب مخفی و رینگ های آلومینیومی از دیگر ویژگی های این محصول است.

تصاویر فضای کابین محدود هستند اما می توان به نمایشگر تنظیمات سیستم سرگرمی ۱۵.۶ اینچی، شارژ بی سیم ۱۵ واتی، پوشش چرم صندلی اسپرت و… اشاره کرد./عصرایران

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *