۳۰۰SL با موتور قدرتمند ۶ سیلندر خطی، سیستم تعلیق مستقل در چهار چرخ و هندلینگ بینظیر، در زمان خود رقیبی نداشت و رکوردهای سرعت را جابجا کرد. تستهای جادهای گسترده نشان میدهد این خودرو در تمامی جنبههای کلیدی عملکرد درخشانی دارد.
۳۰۰SL با درهای نمادین و خطوط صاف و ظریف، یک اثر هنری در دنیای خودرو به شمار میرود. این طراحی پیشرو، الهامبخش صنعت خودروسازی برای سالهای آینده خواهد بود. برای مثال، طراحان مطرح آمریکایی پیشبینی میکنند درهای ۳۰۰SL به دلیل سهولت دسترسی به کابین خودروهای فوق العاده کوتاه آینده، مورد تقلید قرار گیرند.
۳۰۰SL فراتر از طراحی زیبا، سرشار از فناوریهای نوآورانه است. سیستم سوخترسانی انژکتوری که برای اولین بار در این خودرو به کار گرفته شد، به نوعی احیای موتورهای احتراق داخلی منجر شد.
قرارگیری موتور در موقعیت جانبی برای کاهش ارتفاع بدنه و مرکز ثقل خودرو
استفاده از ترمز با دیسک های بزرگ تر برای جبران کاهش سطح اصطکاک ناشی از کوچکتر شدن چرخها
سیستم تعلیق مستقل در چهار چرخ
فریم مستحکم و سبک با ساختار ذوزنقهای شکل
رانندگی با ۳۰۰SL تجربهای منحصربهفرد و مهیج است. ورود و خروج از کابین به دلیل درهای قیچی وار کمی دشوار است، اما این چالش با در نظر گرفتن عملکرد خارقالعاده خودرو، قابل چشمپوشی است.
موتور ۳۰۰SL با صدایی مهیج روشن میشود و به سرعت آمادهی حرکت است. شتابگیری خیرهکننده و هندلینگ عالی این خودرو، تجربهای فراموشنشدنی را برای راننده رقم میزند.
سیستم فرمان این خودرو دقیق و لذتبخش است، ترمزهای دیسکی قدرتمند و بادوام، ایمنی بینظیری را در سرعتهای بالا تضمین میکنند.
صندلیهای قابل تنظیم، نگهدارندهی خوبی برای سرنشینان در پیچها هستند. در سرعتهای بالا، صدای پمپ سوخت کمکی و همچنین صدای گیربکس به گوش میرسد که ممکن است برای برخی خوشایند نباشد.
مرسدس بنز ۳۰۰SL ترکیبی بینظیر از عملکرد خارقالعاده، طراحی خیرهکننده و فناوریهای پیشگامانه است. این خودرو فراتر از یک خودروی اسپرت، یک اثر هنری و یک پیشرو در دنیای صنعت خودرو به شمار میرود.
ثبت نظر