مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

عمل زیبایی به سبک کره‌ای

KG Mobility که قبلاً با نام سانگ یانگ شناخته می‌شد، مدل جدید اکتیون را در کره معرفی کرد و خط تولید شاسی‌بلندهای خود را بیشتر گسترش داد.

 مدل اکتیون به‌عنوان یک SUV کوپه شناخته می‌شود که بر اساس مدل تورس ساخته شده است. سانگ یانگ اکتیون را در سال ۲۰۰۵ معرفی کرد و قبل از بی ام و X۶ به‌عنوان یکی از پیشگامان بخش SUV کوپه بود. جالب است بدانید که اولین نسل این خودرو به‌عنوان یکی از زشت‌ترین خودروهای جهان شناخته می‌شود که به بازار ایران هم آمده بود. نسل جدید ظاهر زشت نسل‌های قبلی خود را ندارد و شبیه به مدل تورس با نمای پشتی الهام گرفته از رنجروور ولار به نظر می‌رسد. مدل تورس نیز در آینده قرار است وارد بازار ایران شود.

برای اولین بار در فوریه ۲۰۲۴، تیزری از این خودرو منتشر شد و اکنون این مدل با جزئیات بیشتر در بازار کره جنوبی عرضه شده است. تفاوت‌های این خودرو با مدل تورس شامل طراحی متمایز چراغ‌ها، سپرهای تغییر شکل داده شده و شیشه عقب شیب‌دار است. جالب اینجاست که تمامی نسخه‌های اکتیون به‌صورت استاندارد با رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی عرضه می‌شوند.

KGM اکتیون دارای طول ۴۷۴۰ میلی‌متر (۱۸۶٫۶ اینچ)، عرض ۱۹۲۰ میلی‌متر (۷۵٫۶ اینچ) و ارتفاع ۱۶۸۰ میلی‌متر (۶۶٫۱ اینچ) با فاصله بین دو محور ۲۶۸۰ میلی‌متر (۱۰۵٫۵ اینچ) است. این اعداد و ارقام باعث می‌شود که آن را کشیده‌تر، عریض‌تر و پایین‌تر از تورس با فاصله بین دو محور یکسان کند.

کابین خودرو دارای دو نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی است که کمی به سمت راننده متمایل شده است. این SUV همچنین از نورپردازی محیطی ۳۲ رنگ، فرمان جدید D کات، پد شارژ بی‌سیم و اهرم تعویض دنده کریستالی بهره می‌برد.

اکتیون فضای زیادی را برای مسافران و چمدان‌هایشان فراهم می‌کند. KG Mobility به فضای سر عقب و صندوق‌عقب ۶۶۸ لیتری (۲۳٫۶ فوت مکعبی) می‌بالد که این فضا نیز با تا شدن ردیف دوم صندلی‌ها می‌تواند تا ۱۵۶۸ لیتر (۵۵٫۴ فوت مکعب) افزایش یابد.

KG Mobility اکتیون بر روی همان معماری تورس سوار است. زیر کاپوت همان موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری توربوشارژ GDi قرار دارد که ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه منحصراً به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شود و نیرو را به جلو یا به هر چهار چرخ می‌فرستد.

قیمت KG Mobility اکتیون در کره جنوبی بین ۲۴۷۷۵ تا ۲۶۶۲۹ دلار (معادل یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان) تعیین شده است./خبرآنلاین


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *