استراتژی رولزرویس مبنی بر ایجاد تغییرات حداقلی در زمان فیس لیفت چند سالی است که همچنان وجود دارد. این تغییرات محدود اخیراً در مدلهایی مانند فانتوم و کولینان دیده شد و اکنون نوبت به مدل گوست رسیده است.
در چند سال گذشته، سدان فانتوم و اخیراً شاسیبلند کولینان، تغییراتی دریافت کردهاند که بهقدری نامحسوس هستند که بهسختی قابلتشخیص است. به نظر میرسد که سدان کوچکتر گوست در اواخر سال جاری از این روند پیروی خواهد کرد.
آخرین بار نسخه اصلاحشده گوست در حال انجام آزمایشهای زمستانی در سوئد دیده شد، اما آخرین تصاویر گرفتهشده در هوای روشن بهاری نگاه واضحتری به طراحی بیرونی بهینهشده ارائه میدهد. تصاویر جدید این موضوع را تأیید میکنند که جدیدترین مدل گوست در نمای جلویی دستخوش تغییراتی خواهد شد و نمای عقب بهجز طراحی مجدد گرافیک چراغها تغییر دیگری نخواهد داشت.
چراغهای LED جلو قطعاً باریکتر خواهند شد. این باریک شدن چراغها باعث متمایز شدن گوست در بین سایر مدلها خواهد شد. بخش پایینی سپر طراحی جدیدی دارد و نوارهای افقی آن به عریض نشان دادن خودرو کمک میکنند. حسگر ADAS در مرکز، زیر پلاک خودرو، تغییر شکل داده است و احتمالاً ویژگیهای کمکراننده پیچیدهتری را به همراه دارد.
یکی از چیزهایی که در مورد مدل فعلی گوست باید باقی بماند، پیشرانه ۶٫۷۵ لیتری V۱۲ آن است. این موتور توئین توربو ۵۶۳ اسب بخار قدرت در تریم استاندارد و ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور در تریم بلک بج تولید میکند. ازآنجاییکه این خروجیها دقیقاً با مدل فیس لیفت کولینان مطابقت دارند، انتظار نداریم که گوست جدید در هنگام ورود، تغییراتی در پیشرانه داشته باشد./خبرآنلاین
ثبت نظر