مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

قوی ترین سدان هیبریدی باواریائی ها رونمایی شد

ب ام۵ جدید عنوان قوی ترین سدان هیبریدی استاندارد تولیدی ب ام و را به خود اختصاص می دهد.

برای تولید ام۵ جدید از همان دی ان ای ب ام و اکس ام استفاده شده است. پیشرانه ساختاری ترکیبی از یک انجین ۴.۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی است که توسط جعبه دنده ۸ سرعته مدیریت می شوند.

خروجی پیشرانه ۷۱۷ اسب بخار است و گشتاور آن نیز ۱۰۰۱ نیوتن متر محاسبه شده است. بخش احتراقی پیشرانه به تنهایی ۵۷۷ اسب بخار تولید می کند و ۱۹۴ اسب بخار دیگر مربوط به موتور الکتریکی است. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری ۱۴.۸ کیلووات ساعت تامین می شود.

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط ب ام و، ام۵ جدید طی ۳.۴ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز به طور الکترونیکی روی ۲۴۹ کیلومتر برساعت محدود شده اما با حضور آپشن ام درایور مجوز افزایش سرعت تا ۳۰۶ کیلومتر برساعت در اختیار راننده خواهد بود.

ب ام و ام۵ جدید دارای ۳ حالت رانندگی پیش فرض است. در مدل کامفورت ترکیبی از بنزین و الکتریسیته مورد استفاده قرار می گیرد تا همه چیز بهینه برای یک رانندگی نرم و خوب فراهم شود. مصرف سوخت و الکتریسیته نیز در این مدل وارد اقتصادی ترین حالت ممکن می شود. سیستم تعلیق نیز در این وضعیت با شرایط پیشرانه در هماهنگی قرار می گیرد. برای بهره برداری حداکثری از پیشرانه باید وارد حالت رانندگی اسپرت شد.

وظیفه توقف این ب ام و برعهده سیستم ترمز با کالیپر ۶ پیستونه و دیسک ۱۶.۱ اینچی در چرخ های جلو و کالیپر تک پیستونه  با دیسک ۱۵.۷ اینچی در چرخ های عقب قرار دارد. ترمز کربن سرامیک ام پکیج در حالت آپشن قابل ارائه است که سایز دیسک جلو را به ۱۶.۵ افزایش می دهد و حدود ۲۵ کیلوگرم کاهش وزن را نیز همراه دارد.

سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد.

رینگ های آلومینیومی در چرخ جلو ۲۰ اینچی و عقب ۲۱ اینچی است.

کابین با امضا و کیفیت برتر ب ام و ارائه می شود و نکته مهم اینکه در ام۵ جدید، نمایشگر هداپ آپشن استاندارد در نظر گرفته شده است.

قیمت پایه این محصول در بازار آمریکا ۱۲۱ هزار دلار است./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *