مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

نتا ال ؛ کراس اوور جدید ۱۹ هزار دلاری

نتا ال ئی وی نام کراس اوور جدید هوزون اوتو چین است که تریم پایه آن با قیمت ۱۹۳۰۰ دلار عرضه می شود. نتا ال در تریم ۵ سرنشین طی همکاری با کمپانی مطرح CATL که در زمینه تولید باتری خودروهای الکتریکی فعال است، ارائه شده و برد حرکتی آن ۵۱۰ کیلومتر محاسبه شده است.

هوزون اوتو فعالیت خود را در سال ۲۰۱۸ آغاز کرده و طی این مدت تبدیل به یکی از پیشروترین خودروسازان چینی شده است. نتا قبلا کراس اوور ال را در نسخه افزاینده برد حرکتی عرضه کرده بود که طی دو ماه برابر با ۵۵۰۰ دستگاه از آن فروخته شد. اکنون تریم الکتریکی نتا ال از راه رسیده است.

نتا ال الکتریکی از منظر ابعاد برابر با ۴۷۷۰ میلیمتر در طول، ۱۹۰۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۶۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۸۱۰ میلیمتر است.

نتا ال ئی وی در فضای کابین میزبان یک نمایشگر کوچک پشت فرمان و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی تنظیمات سرگرمی روی کنسول اصلی جلو است. اما در تریم پرچمدار تعداد نمایشگرهای ۱۵.۶ اینچی به دو عدد افزایش می یابد. دو نگهدارنده لیوان و شارژر بی سیم نیز در ابتدای کنسول میانی جانمایی شده اند.

نتا ال ئی وی به تک موتور الکتریکی ۲۲۷ اسب بخاری مرتبط با محور عقب مجهز شده که ۳۱۰ نیوتن متر نیز گشتاور دارد. نتا ال ئی وی طی ۷.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. باتری ۶۸ کیلووات ساعت انرژی مورد نیاز پیشرانه را تامین می کند.

باتری طی ۲۱ دقیقه از ۱۰ به ۸۰ درصد ظرفیت خود می رسد.

نتا ال ئی وی در ۳ تریم عرضه شده که از ۱۹۳۰۰ تا ۲۲۴۰۰ دلار قیمت دارد.

گفتنی است نتا ال در مدل افزاینده برد حرکتی مجهز به یک باتری ۳۰ کیلووات ساعت است که برد حرکتی ۲۱۰ کیلومتر در حالت الکتریکی خالص را فراهم می کند. این تریم در همراهی با انجین احتراقی خود برد نهایی ۱۳۰۰ کیلومتر را ارائه می دهد/عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *