مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

همراه با حذف نسخه پایه، قیمت تسلا سایبرتراک برای مشتریان افزایش یافت

شرکت آمریکایی تسلا با حذف نسخه پایه سایبرتراک از فرآیند سفارش‌گذاری، قیمت این پیکاپ را برای مشتریان افزایش داده است.

شرکت آمریکایی تسلا با حذف نسخه پایه سایبرتراک از فرآیند سفارش‌گذاری، قیمت این پیکاپ را برای مشتریان افزایش داده است. مشتریان جدید اکنون برای خرید تسلا سایبرتراک باید ۱۰۰ هزار دلار هزینه کنند. این قیمت بالاتر از نرخ رقیب جدی آن یعنی هامر EV است

تسلا طی روزهای گذشته، نسخه پایه سایبرتراک را از لیست سفارش‌گذاری حذف کرده است. این نسخه از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب استفاده می‌کرد و قیمت آن ۶۰۹۹۰ دلار بود. قرار بود تا تحویل نسخه پایه تسلا سایبرتراک از سال ۲۰۲۵ آغاز شود اما اکنون این خودرو دیگر در دسترس مشتریان قرار ندارد. تیپ میان‌رده با قیمت ۹۹۹۹۰ دلار، جایگزین آن شده است. نسخه بالارده Cyberbeast نیز با قیمت ۱۱۹۹۹۰ دلار همچنان در دسترس کاربران قرار دارد. علاوه بر تغییرات قیمت، تسلا تخمین‌های مربوط به برد سایبرتراک را نیز کاهش داده است.

افزایش قیمت و کاهش برد دو تیپ باقی‌مانده از تسلا سایبرتراک

نسخه تمام چرخ محرک تسلا سایبرتراک تا پیش از این با قیمت ۷۹۹۹۰ دلار فروخته می‌شد که اکنون بیست هزار دلار نسبت به قبل گران‌تر شده است. برد تخمینی این خودرو نیز ۵۴۷ کیلومتر بود اما اکنون تسلا می‌گوید که برد این نسخه ۵۱۲ کیلومتر است. شتاب صفرتاصد وانت ۶۰۰ اسب‌بخاری تسلا معادل ۴.۱ ثانیه اعلام شده است و حداکثر سرعت آن نیز ۱۸۰ کیلومتربرساعت خواهد بود.

قیمت مدل پرطرفدار Cyberbeast نیز افزایش یافته است. این مدل پیش‌تر ۹۹۹۹۰ دلار قیمت داشت اما اکنون برای خرید آن باید ۱۱۹۹۹۰ دلار هزینه کنید. برد این مدل نیز اکنون از ۵۱۵ کیلومتر قبلی، به ۴۸۴ کیلومتر کاهش یافته است. با این حال اعداد دیگر مرتبط با این خودرو بدون تغییر باقی مانده‌اند. نسخه Cyberbeast با قدرت ۸۴۵ اسب‌بخار، شتاب صفرتاصد ۲.۶ ثانیه دارد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۰۹ کیلومتربرساعت است. این نسخه قابلیت یدک کشیدن ۴۹۹۰ کیلوگرم را دارد.

حذف نسخه پایه سایبرتراک و افزایش قیمت نسخه‌های دیگر در حالی اتفاق می‌افتد که ایلان ماسک وعده داده بود این پیکاپ با قیمت ۳۹۹۰۰ دلار وارد بازار شود. هم‌اکنون هامر EV با قیمت پایه ۹۸۸۴۵ دلار به همراه هزینه تحویل، ارزان‌تر از سایبرتراک با قیمت پایه و هزینه تحویل ۱۰۱۹۸۵ دلاری است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *