مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

پرچمدار چری در راه است

رسانه های چینی از احتمال رونمایی از چری فولوین تی۱۱ در نمایشگاه چنگدو که اواخر ماه میلادی جاری برگزار خواهد شد، خبر داده اند.

پیش از این نیز تصاویری از یک شاسی بلند چینی با نام تورپدو ۲۹۵۴ توسط بلاگرهای خودروئی چین منتشر شد تا هر چه بیشتر به تولد این محصول چری نزدیک تر شویم.

چری فولوین تی۱۱ پرچمدار خانواده ایی می شود که تی ۱۰ و تی ۹ را پیش از این به بازار معرفی کرده است. فولوین تی۱۱ از منظر ابعاد برابر با ۵۱۹۰ میلیمتر در طول، ۱۹۹۵ میلیمتر در عرض، ۱۸۰۰ میلیمتر در ارتفاع و ۳۱۰۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

فولوین به عنوان زیرمجموعه چری، اکنون به تولید خودروهای مبتنی بر انرژی های نوین متمرکز شده است.

براساس اطلاعات موجود، تی۱۱ براساس پلتفرم ئی۰اکس چری توسعه یافته و در بخش پیشرانه ترکیبی از انجین ۱.۵ لیتری توربو و یک موتور الکتریکی را میزبانی می کند. بازده گرمائی انجین احتراقی حدود ۴۴.۵ درصد و خروجی آن ۱۵۴ اسب بخار است. گشتاور این بخش نیز ۲۲۰ نیوتن متر محاسبه شده است.

در سمت الکتریکی ماجرا، یک موتور ۲۷۲ اسب بخاری قرار دارد و که ارتباط آن با محور عقب، سامانه تمام چرخ محرک را نیز به آپشن فولوین تی۱۱ اضافه می کند.

متوسط مصرف فولوین تی۱۱ برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی حدود ۵.۹ لیتر است. شاخص صفر تا ۱۰۰ نیز ۵.۹ ثانیه محاسبه شده است.

برد خودرو در حالت الکتریکی خالص ۲۰۰ کیلومتر و در حالت ترکیبی که انجین به ژنراتور تبدیل می شود به حدود ۱۴۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

منابع آگاه به ویژگی هایی مانند سقف دو تکه پانورامیک، ۶ نمایشگر و… در کابین اشاره کرده اند./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *