تکمیل خرید محصولات مدیران خودرو ویژه مرحله سوم سامانه یکپارچه ASIAKHODRO

اگر برای خرید محصولات مدیران خودرو در مرحله سوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو ثبت‌نام کرده‌اید، برای تکمیل ثبت‌نام و قطعی کردن خرید خودرو، فرم زیر را تکمیل کنید. در صورت عدم تکمیل ثبت‌نام در مهلت مقرر، ثبت‌نام اولیه باطل خواهد شد.

پس از تکمیل فرم، کارشناسان آسیا خودرو برای انجام فرآیند ثبت‌نام قطعی با شما تماس خواهند گرفت. به این ترتیب می‌توانید محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) را به‌صورت نقدی و اقساطی خریداری کنید. تکمیل فرایند ثبت‌نام مرحله سوم سامانه یکپارچه، از همه نقاط کشور در آسیا خودرو انجام می‌گیرد. با توجه به محدودیت زمان، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریعتر با پر کردن فرم زیر، برای ثبت‌نام قطعی اقدام کنید.

آسیا خودرو، نماینده رسمی مدیران خودرو، علاوه بر سه شعبه فعال فروش و شعبه اختصاصی برند فونیکس، دارای دو مرکز خدمات پس از فروش نیز هست و به این ترتیب در تمام مراحل فروش و خدمات پس از فروش در کنار شما خواهیم بود.

ارسال درخواست

برای ثبت درخواست تعویض خودرو در سامانه یکپارچه، فرم زیر را پر کنید. همکاران ما در اسرع وقت برای ثبت نام با شما تماس می‌گیرند.

پر کردن تمامی فیلد‌های زیر الزامی است.

حداکثر اندازه فایل: 10 MB.
تصویر کارت ملی خود را آپلود کنید.

ارتباط با آسیا خودرو

تیم پشتیبانی آسیا خودرو همیشه در تلاش بوده تا پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات شما عزیزان در رابطه با موضوعات مطرح‌شده در حوضه خودرو باشه.

راه های ارتباطی با آسیا خودرو :

  • تلفن تماس مستقیم : ۷۵۱۵۱-۰۲۱
  • نمایندگی ۳۶۶ مدیران خودرو : چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱
  • نمایندگی ۳۶۶ فونیکس : تهران، خیابان پاسداران، بوستان هفتم
  • نمایندگی تخصصی ۹۱۱۷ فونیکس: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی
  • اداره تحویل آسیا خودرو : چهار راه تهرانپارس، خیابان دماوند، برج آناهید، پارکینگ B5