این در حالی است که یک مشکل در این آمار وجود دارد و آن، عدم ارائه تصویر دقیق و درست از آینده خودروهای برقی است.
ادموندز اطلاعات خوبی ارائه میکند و منبع بسیار معتبری برای دادههای تراکنشهای جدید و تست خودروهاست. بااینحال، دادههای فروش ادموندز، یک محدودیت اصلی دارد، اینکه این اطلاعات از نمایندگیهای سنتی خودرو میآید و فقط معاملات را پوشش میدهد.هر کس تسلا را میشناسد میداند که چرا این دادهها نمیتوانند رفتار مالک این شرکت را به طور دقیق ارزیابی و پیشبینی کنند، چون تسلا نمایندگی ندارد.
تسلا وسایل نقلیه خود را از طریق فروشگاههای متعلق به شرکت، مستقیما به فروش میرساند و این مساله در مجموعه دادههای ادموندز گنجانده نشده است.از همین رو نمیتوان به ادعای «ادموندز» درباره آینده خودروهای برقی که تسلا بازیگر اصلی آن به شمار میرود، کاملا اطمینان کرد./دنیای اقتصاد
ثبت نظر