مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش X55 Pro ویژه مهر ۱۴۰۳

شرایط فروش X55 Pro ویژه مهر ۱۴۰۳ (نقدی و اقساطی)

از سوی آسیا خودرو به‌عنوان نماینده مدیران خودرو، شرایط فروش X55 Pro ویژه مهر ۱۴۰۳ با شرایط متنوع نقدی و اقساطی و به مدت محدود آغاز شد. بر این اساس متقاضیان می‌توانند از شرایط اقساط ۵ ساله خرید این خودرو با پیش پرداخت ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.

 

کراس‌اوور ایکس ۵۵ پرو پس از مدتی بار دیگر به لیست فروش مدیران خودرو وارد شده است. اکنون شرایط فروش ویژه این خودرو با تنوع مناسبی از شرایط نقدی و اقساطی از سوی آسیا خودرو آغاز شده است. شرایط فروش X55 Pro ویژه مهر ۱۴۰۳، خرید خودرو با قیمت مصوب سازمان حمایت خواهد بود و خریداران می‌توانند از شرایط اقساطی نیز بهره‌مند شوند.

 

در شرایط فروش اقساطی X55 Pro، خریداران با پیش پرداخت ۵۰ درصد می‌توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. بازپرداخت اقساط با انتخاب خریدار می‌تواند تا ۶۰ ماه (۵ سال) باشد. قیمت خودرو در این طرح معادل ۱.۲۶۶.۷۰۰.۰۰۰ تومان است خریداران در زمان خرید، وجه اضافی پرداخت نخواهند کرد.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش X55 پرو و سایر محصولات مدیران خودرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. علاوه بر این می‌توانید به هر یک از شعب آسیا خودرو در تهران مراجعه کنید تا از نزدیک با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

درباره ایکس ۵۵ پرو در شرایط فروش ویژه مهر بیشتر بدانید

در بین محصولات برند ام وی ام، خودرو X55 پرو جایگاه ویژه‌ای دارد. این خودرو هرچند با نشان MVM عرضه می‌شود اما از بسیاری جهات، شبیه به تیگو ۷ پرو است و همین مسئله باعث برتری آن بر رقبا می‌شود. به‌علاوه طراحی ظاهری جذاب و سطح مناسب امکانات رفاهی و ایمنی نیز از دیگر ویژگی‌های این خودرو است.

 

موتور این خودرو می‌تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت موتور ایکس ۵۵ پرو از طریق گیربکس ۹سرعته اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و به این ترتیب این کراس‌اوور می‌تواند به‌راحتی از پس خودروهای دیگر این کلاس قیمتی بر بیاید. مشابه این موتور و گیربکس را در دیگر محصولات مدیران خودرو و فونیکس نیز می‌بینیم و برای بازار ایران نمونه‌های آشنایی هستند.

 

علاوه بر این، سطح امکانات رفاهی و ایمنی نیز به‌ویژه در مدل‌های X55 Pro IE  بالا است به شکلی که در این خودرو شاهد نصب شارژر وایرلس، کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای، نورپردازی داخلی چند رنگ، نمایشگر دیجیتال و صفحه نمایش لمسی بزرگ چند منظوره و… نیز هستیم.

 

اگر سوالی در زمینه شرایط فروش مدیران خودرو دارید، همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. علاوه بر این می‌توانید در همین تماس، اطلاعات بیشتری نیز در زمینه محصولات مدیران خودرو و به ویژه ایکس ۵۵ پرو دریافت کنید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *