مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
صندلی های تیگو ۷ پرو

صندلی های تیگو ۷ پرو

یکی از جنبه‌های محبوب تیگو ۷ پرو برای خریداران، راحتی و رفاه آن در زمان حرکت است. بخشی از این راحتی به دلیل سیستم تعلیق پیشرفته این خودرو است اما مهم‌تر از آن، صندلی های تیگو ۷ پرو است که باعث راحتی و آسایش سرنشینان و راننده می‌شود. در این بخش، نگاهی کوتاه به صندلی های تیگو ۷ پرو و ویژگی‌های آن خواهیم داشت.

 

صندلی های تیگو ۷ پرو، در نمونه‌های تولید شده در ایران پوشش چرم مشکی دارند و دوخت روی صندلی‌ها نیز قرمز رنگ است. چرم صندلی‌ها سوراخ‌دار است که باعث تهویه بهتر هوا می‌شود. استفاده از این ترکیب از یک‌طرف باعث شده نمای داخلی کابین اسپرت تر شود و از طرف دیگر، با رنگ بخش‌های دیگر داشبورد و رودری‌ها همخوانی دارد. البته چری در بازارهای دیگر مدل‌هایی با صندلی های کرم و قهوه‌ای نیز عرضه کرده است.

 

صندلی های به‌ویژه در بخش جلو از گودی مناسبی برخوردار هستند و این مسئله به همراه بخش‌های جانبی صندلی باعث می‌شود بدن راننده و سرنشینان، در زمان پیچیدن حرکت چندانی نداشته باشد. به این ترتیب به‌ویژه راننده می‌تواند در پیچ‌های تند، با تسلط کافی بر روی صندلی بنشیند. صندلی ها به‌ویژه در ردیف جلو که از صندلی های تکی استفاده شده، بزرگ هستند و فضای کافی برای افراد با وزن و قد مختلف را فراهم می‌کنند. پشتی صندلی ها بلند است و به‌علاوه پشت‌سری‌ها هم قابل تنظیم هستند تا بتوانید آن‌ها را به‌درستی در موقعیت مناسب تنظیم کنید. به این ترتیب حتی افرادی با قد بالای ۱.۸ متر هم می‌توانند به‌راحتی و به شکل ایمن بر روی صندلی ها بنشینند. مجموع این عوامل باعث می‌شود تیگو ۷ پرو بتواند نظر خریداران مختلف را جلب کند.

 

امکانات صندلی های تیگو ۷ پرو

یکی از اصلی‌ترین امکانات صندلی های تیگو ۷ پرو، تنظیمات برقی آن‌ها است. هر دو صندلی ردیف جلو دارای تنظیمات برقی هستند و به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را متناسب با قدر خود تنظیم کنید. برای این منظور باید از کلیدهای در نظر گرفته شده در کناره صندلی استفاده کنید که دسترسی به آن‌ها راحت است. این تنظیمات مشابه دیگر خودرو های فونیکس است.

 

صندلی راننده در ۶ جهت تنظیم می‌شود به این معنی که می‌توان آن را به جلو یا عقب برد، پشتی صندلی را به عقب برد تا به وضعیت عمودی نزدیک کرد و همچنین امکان تنظیم ارتفاع آن نیز وجود دارد. این تنظیمات به‌علاوه تنظیمات فرمان باعث می‌شود در هر وضعیتی و با هر قامتی، بتوانید بهترین وضعیت را برای خود در پشت فرمان بیایید تا تسلط کافی به محیط اطراف داشته باشید. تنظیمات صندلی سمت سرنشین ۴ جهته است و تنظیم ارتفاع از آن حذف شده چراکه سرنشین نیازی به تسلط بر روی فرمان خودرو ندارد.

 

در کنار این‌ها باید به قابلیت تنظیم گودی کمر نیز برای صندلی راننده اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود گودی کمر راننده با محافظت صندلی پر شود که تاثیر زیادی در راحتی در زمان رانندگی و به‌ویژه رانندگی‌های طولانی دارد. تنظیمات گودی کمر برای صندلی راننده دارای ۴ جهت است تا همیشه بتوانید بهترین وضعیت را برای خود انتخاب کنید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

گرمکن صندلی های جلو تیگو ۷ پرو

در کنار تمام موارد عنوان شده، صندلی های جلوی این خودرو دارای گرمکن نیز هستند که کمک بزرگی در هوای سرد است. در این شرایط راننده و سرنشین می‌توانند با استفاده از تنظیمات جداگانه، گرمکن صندلی های خود را فعال کنند تا صندلی ها زودتر گرم شوند.

 

صندلی های عقب تیگو ۷ پرو

در کنار توجه به صندلی های جلو، طراحان باید به صندلی های عقب هم نگاهی داشته باشند چراکه تیگو ۷ پرو، یک کراس‌اوور خانوادگی است و باید سطح مناسبی از راحتی برای همه سرنشینان فراهم شود. در این زمینه البته باید در نظر داشت میزان راحتی و فضا در صندلی های عقب، همیشه اندکی پایین‌تر از صندلی های جلو است. موضوع اصلی در این بخش، وجود سرنشینان سوم در ردیف وسط است چراکه در غیر این صورت به‌راحتی می‌توان صندلی‌هایی مشابه جلو را در بخش عقب نصب کرد. با این حال طراحان چری موفق شده‌اند با طراحی مناسب، صندلی های عقب قابل قبولی را برای این خودرو نصب کنند.

 

صندلی های عقب تیگو ۷ پرو

صندلی های عقب تیگو ۷ پرو

 

از نظر جنس و دوخت، صندلی های عقب تیگو ۷ پرو نیز مانند صندلی جلو هستند و به این ترتیب، پوشش چرم مشکی و دوخت قرمز را شاهد هستیم. در دو صندلی کناری، عمق صندلی ها هم مناسب است و حس خوبی به سرنشینان می‌دهد. کناره‌های صندلی ها تا حد مناسبی بیرون هستند تا در پیچ‌ها بتوانند در بدن سرنشینان در مقابل حرکات عرضی حمایت کنند. به‌علاوه این دو سرنشین می‌توانند از زیر آرنجی صندلی های عقب هم استفاده کنند که دو جا لیوانی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

 

با حضور سرنشین سوم در وسط، طبیعتا کمی فضا کاسته می‌شود اما وضعیت همچنان قابل است. به‌علاوه حتی در این وضعیت هم هر سه سرنشین، از فضای کافی برای پاها برخوردار هستند. درمجموع صندلی های عقب تیگو ۷ پرو را می‌توان مناسب دانست و قطعا پاسخگوی یک مسافرت خانوادگی خواهند بود.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

ایجاد فضای بیشتر با تا کردن صندلی های ردیف سوم

غیر از کیفیت و جنس و راحتی صندلی های ردیف عقب، باید به امکان فضاسازی توسط این صندلی ها برای افزایش حجم صندوق عقب خودرو نیز اشاره کنیم. صندلی های ردیف عقب این خودرو به نسبت ۶۰ به ۴۰ تا می‌روند. به این ترتیب راننده می‌تواند صندلی سمت راست و یا دو صندلی سمت چپ و یا همه آن‌ها را تا کند.

 

تا کردن یا خواباندن صندلی های ردیف دوم Tiggo 7 Pro آسان است و کافی است یک اهرم را روی صندلی بکشید تا صندلی آزاد شود. البته حجم صندوق عقب در حالت عادی هم کم نیست و با فضایی بیش از ۴۰۰ لیتر، برای یک مسافرت کاملا کافی خواهد بود اما با خواباندن صندلی ها حجم را می‌توان به حدود ۱۵۰۰ لیتر رساند.

 

شرایط فروش تیگو ۷ پرو

برای آگاهی از  جدیدترین شرایط فروش تیگو ۷ پرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ در اختیار شما است تا کارشناسان آسیا خودرو در زمینه قیمت تیگو ۷ پرو شرایط فروش این خودرو پاسخگوی شما باشند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *