مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی فونیکس

فروش اقساطی فونیکس ویژه اسفند ۱۴۰۱

در آخرین روزهای سال، فروش اقساطی فونیکس ویژه اسفند ۱۴۰۱ با شرایط اقساط متنوع و تعداد محدود، از سوی آسیا خودرو آغاز شد. در این طرح فروش ویژه، محصولات مختلف فونیکس با شرایط متنوع اقساطی با پیش‌پرداخت و اقساط متنوع عرضه شده است.

 

آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو، فروش اقساطی فونیکس ویژه اسفند ۱۴۰۱ را به تعداد محدود در شعب خود آغاز کرد. بر این اساس، علاقه‌مندان می‌تواند محصولات مختلف برند فونیکس را با مدل ۱۴۰۲ و به‌صورت اقساطی، از شعبه‌های آسیا خودرو خریداری کنند.

 

در فروش اقساطی محصولات فونیکس ویژه اسفند ۱۴۰۱، امکان خرید خودروها با پیش‌پرداخت ۵۰ یا ۶۰ درصد (بسته به مدل) و شرایط اقساط تا ۵ سال وجود دارد. به این ترتیب علاقه‌مندان به این خودروهای توانند با توجه به شرایط مالی خود؛ از یکی از طرح‌های فروش ویژه استفاده کنند.

 

برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات فونیکس می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان فروش آسیا خودرو راهنمای شما باشند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودروهایی در فروش اقساطی محصولات فونیکس عرضه می‌شوند

بر اساس اعلام آسیا خودرو، در فروش اقساطی محصولات فونیکس ویژه اسفند ۱۴۰۱، امکان خرید محصولات زیر وجود دارد:

فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

– خریداقساطی تیگو ۸ پرو مکس

– خرید اقساطی آریزو ۶ پرو

فروش اقساطی تیگو ۷ پرو

 

به این ترتیب می‌توانید از بین خودروهای کراس‌اوور و سدان برند فونیکس، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید تعداد خودروهای عرضه شده در این طرح محدود است و به همین دلیل ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. این مرحله، احتمالا آخرین مرحله از فروش اقساطی فونیکس در سال جاری خواهد بود و به همین دلیل بهتر است اگر قصد خرید اقساطی محصولات فونیکس را دارید، در این مرحله اقدام به ثبت نام کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چگونه می‌توان از شرایط فروش اقساطی محصولات فونیکس استفاده کرد

برای استفاده از فروش اقساطی فونیکس می‌توانید به یکی از شعبه‌های آسیا خودرو مراجعه کنید. آدرس شعبه‌های آسیا خودرو در زیر آمده است:

 

شعبه مرکزی: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

همچنین می‌توانید با تلفن‌ ویژه ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان فروش آسیا خودرو راهنمای شما در انتخاب خودرو مناسب و شرایط فرو.ش ایده‌آل برای شما باشند. علاوه بر این، می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا جدیدترین شرایط فروش فونیکس برای شما به‌صورت پیامک ارسال شود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *