مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش ویژه فونیکس شهریور ۱۴۰۳

فروش ویژه فونیکس شهریور ۱۴۰۳ (نقدی و اقساطی)

از سوی آسیا خودرو شرایط فروش ویژه فونیکس شهریور ۱۴۰۳ با شرایط متنوع نقدی و اقساطی برای تمامی محصولات قابل عرضه فونیکس آغاز شد. بر این اساس، متقاضیان می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، نسبت به ثبت نام این خودروها اقدام کنند.

 

آسیا خودرو به عنوان نماینده مدیران خودرو، شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی آغاز کرد. در این شرایط ویژه، تمامی محصولات قابل عرضه فونیکس به صورت نقدی و اقساطی به مشتریان ارائه می‌شوند. این شرایط فروش در روز سه شنبه، ۲۰ شهریور ماه برقرار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از امروز برای ثبت نام اقدام کنند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در این تماس، جزییات بیشتری از شرایط فروش فونیکس را به اطلاعتان می‌رسانند. علاوه بر این، در همین تماس، امکان ثبت نام اولیه نیز وجود دارد.

 

شرایط فروش فونیکس ویژه شهریور ۱۴۰۳ چگونه است؟

همانطور که عنوان شد، در فروش ویژه فونیکس شهریور ۱۴۰۳ تمامی محصولات قابل عرضه این برند برای فروش ارائه شده است. به این ترتیب در این شرایط فروش، شاهد شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس، فروش تیگو ۷ هیبرید، شرایط فروش تیگو ۸ هیبرید و همچنین شرایط فروش ویژه فونیکس FX خواهیم بود.

 

در کنار این خودروها، در این دور از فروش ویژه فونیکس، برای دومین بار، شرایط فروش آریزو ۸ نیز برقرار خواهد بود. این خودرو که لوکس‌ترین و قوی‌ترین سدان تولیدی در کشور است، در اولین دور فروش شاهد استقبال گسترده‌ای از سوی خریداران بود و پیش‌بینی می‌شود در دور جدید فروش اقساطی فونیکس نیز با استقبال گسترده‌ای مواجه شود. با توجه به اعلام قیمت آریزو ۸ از سوی مدیران خودرو و در نظر گرفتن قیمت ۲.۱۸۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان برای این خودرو، از هم اکنون می‌توان آریزو ۸ را رقیب قدرتمندی برای سدان‌های وارداتی دانست.

 

علاوه بر این‌ها، در فروش ویژه فونیکس شهریور ۱۴۰۳، شاهد عرضه اقساطی محصولات هستیم. در این طرح، حداقل پیش پرداخت معادل ۵۰ درصد قیمت خودرو است و خریداران می‌توانند با بازپرداخت ۵ ساله، نسبت به خرید خودروها اقدام کنند. در این طرح، خریدار امکان انتخاب میزان پیش پرداخت و مدت بازپرداخت را دارد. به این ترتیب با افزایش پیش پرداخت، میزان اقساط کاهش خواهد یافت.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش فونیکس ویژه شهریور ۱۴۰۳ می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما و ثبت درخواست خرید هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *