مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مسابقه طراحی لباس مدیران خودرو

مسابقه طراحی لباس ام وی ام با ۶ هزار دلار جوایز نقدی

مسابقه طراحی لباس ام وی ام، از سوی مدیران خودرو آغاز شد. در این رقابت طراحی لباس که حضور در آن برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است، درمجموع جوایزی به ارزش بیش از ۶هزار دلار به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت.

 

برند ام وی ام که با معرفی کراس‌اوورهای مدرنی همچون ایکس ۲۲ پرو و ایکس ۵۵ پرو، شعار فشن و تکنولوژی را تصویر جدید برند خود اعلام کرد، حالا با برگزاری مسابقه طراحی لباس و فشن قصد دارد فصل جدیدی را در حوزه فشن و خودرو رقم بزند.

 

ام وی ام که پیشتر نیز تجربه برگزاری چنین مسابقاتی در حوزه فشن و خودروهای مفهومی را داشته، این بار قصد دارد بستری برای طراحان جوان و استعدادهای هنری فراهم آورد. به این ترتیب ضمن دیده شدن آثار، هیجان رقابت برای بردن جایزه ۲۰۰۰ دلاری نفر اول را نیز برای شرکت‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

 

 در این مسابقه که از ۱۱ خرداد تا ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود، طراحان باید طرح‌های خود را بر اساس Moodboard ارائه‌شده در سایت بارگذاری کرده و منتظر اعلام نظر داوران شوند. نفر اول این مسابقات مبلغ ۲۰۰۰ دلار و نفرات دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ دلار به‌علاوه گواهی شرکت در مسابقه و لوح تقدیر از ام‌ وی ‌ام دریافت خواهند کرد.

 

هدف از همکاری میان طراحان مد و فشن با خودروسازها، ساخت خودروهایی منحصر به‌فرد است که استایل خیره‌کننده‌ای را به همراه داشته باشند. تصور کنید، می‌توانستید ظاهر خودروتان را با کمد لباستان ست کنید! یعنی دقیقاً همان ایده‌ای که همکاری میان طراحان لباس و خودروسازی را هیجان‌انگیز می‌کند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط و قوانین شرکت در مسابقه طراحی لباس ام وی ام

مسابقه طراحی لباس ام وی ام، مانند هر مسابقه دیگری شرایط و قوانین مشخصی دارد که برای همه یکسان است و به‌طور دقیق نیز رعایت خواهد شد. به این ترتیب، همه شرکت کنندگان در این مسابقه، شانس یکسانی برای رقابت خواهند داشت.

 

در درجه نخست در نظر داشته باشید شرکت در این رقابت رایگان است و همه افراد (حقیقی و حقوقی) از سرتاسر ایران در هر گروه سنی و با هر رشته تحصیلی می‌توانند در آن شرکت کنند. همچنین امکان شرکت گروهی و در قالب تیم نیز در این رقابت وجود دارد هرچند در این شرایط، یک نفر باید به‌عنوان سرگروه مشخص شود. از سوی دیگر، امکان ارائه چند طرح مختلف نیز از سوی یک نفر (یا یک تیم) در این رقابت وجود دارد و در این زمینه محدودیتی نیست. البته در این صورت، طرح‌ها باید به‌صورت جداگانه برای شرکت در رقابت ارسال شوند.

 

همچنین در نظر داشته باشید، پس از ارسال طرح، کلیه‌ حقوق مادی و معنوی طرح‌ها و نمونه کارهای ارائه‌شده متعلق به مدیران خودرو است. به همین جهت و برای کنترل این موضوع، در صورت لزوم طبق درخواست داوران مسابقه طراحی مجدد همان طرح را می‌توان خواستار شد. مسئولیت‌های قانونی، عرفی و اخلاقی این موضوع بر عهده شرکت‌کننده است.

 

شرایط عمومی طرح‌های ارسالی برای مسابقه

در طرح‌های ارسالی برای این رقابت، باید تمام مقررات مطابق با موازین اخلاقی و قانونی کشور جمهوری اسلامی رعایت شده و طرح‌های ارسالی مبتنی بر فرهنگ ایرانی باشد. همچنین بر روی طرح‌های ارسالی هیچ‌گونه نام، نشان، حروف اختصاری، علامت و شماره‌ای که نشان‌دهنده نام شرکت‌کننده است، نباید درج شود.

 

شرکت‌کنندگان باید برای ارسال آثار خود فایل مربوطه را با نام و نام خانوادگی، سن، رشته تحصیلی، شماره تماس، شهر، توضیحات طرح در صفحه ثبت‌نام بارگذاری کنند. همچنین فرمت خروجی طرح‌های ارسالی باید PDF / JPEG بوده و حجم هر یک از آثار ارسالی نباید پیش از ۵ مگابایت باشد. همچنین حداقل وضوح تصاویر باید dpi ۱۰۰ باشد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

برگزیدگان مسابقه ملزم به ارائه شناسنامه طرح شامل جنس پارچه پیشنهادی، طیف کاربران پیشنهادی و موارد مشابه جهت توضیح طرح و همچنین ارائه الگوی گسترده لباس (Flat pattern) هستند. همچنین در نظر داشته باشید طرح‌هایی که با ملحقات لباس همراه باشد (مانند کفش، کلاه، کیف و غیره) حائز اولویت خواهند بود.

 

ارزیابی داوران از طرح‌های ارسالی بر اساس خلاقیت، زیبایی بصری، قابلیت ساخت با مواد مناسب، انتقال حس جذابیت و امکان ایجاد ارتباط با بیننده، مدرن، نوین، نمایش نشانه‌های از صنعت تکنولوژی و منطبق با Mood board ارائه شده در تصویر بالای این مطلب و صفحه رسمی مسابقه خواهد بود.

 

چگونه در مسابقه طراحی لباس مدیران خودرو شرکت کنیم؟

برای شرکت در این رقابت، از صفحه رسمی آن دیدن کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه طراحی لباس ام وی ام می‌توانید اینجا را ببینید. در این صفحه علاوه بر قوانین شرکت در رقابت، Mood Board مسابقه نیز وجود دارد که باید از آن پیروی کرد.

 

طرح‌های ارسالی باید به‌صورت دیجیتال در وبسایت آپلود شوند. درنهایت داورانی متشکل از اساتید دانشگاه و طراحان برجسته کشور، طرح‌ها را داوری کرده و نفرات برتر اعلام خواهند شد. در حال حاضر برنامه‌ای برای تمدید مهلت شرکت در این رقابت وجود ندارد. در صورت تمدید، اطلاع‌رسانی لازم از طریق وبسایت مدیران خودرو و وبسایت آسیا خودرو به‌عنوان نماینده مدیران خودرو انجام خواهد شد.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *