مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اعلام قیمت آریزو ۸ از سوی مدیران خودرو

اعلام قیمت آریزو ۸ از سوی مدیران خودرو؛ لوکس‌‎ترین سدان بازار در یک قدمی فروش

با اعلام قیمت آریزو ۸ از سوی مدیران خودرو، لوکس‌ترین و قدرتمند‌ترین سدان بازار خودرو ایران در یک قدیم فروش قرار گرفت. به این ترتیب طی روزهای آینده شاهد آغاز فروش آریزو ۸ خواهیم بود تا رقیبی قدرتمند برای سدان‌های وارداتی عرضه شود.

 

مدیران خودرو در جدیدترین بخشنامه خود، قیمت آریزو ۸ را اعلام کرد. بر این اساس، قیمت آریزو ۸ معادل ۲.۱۸۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. این قیمت به‌صورت خالص بوده و تمامی هزینه‌ها شامل قیمت خودرو درب کارخانه، مالیات بر ارزش افزوده، شماره‌گذاری و … در آن لحاظ شده است. مانند سایر محصولات فونیکس، اعلام قیمت آریزو ۸ پس از تایید سازمان حمایت بوده است.

 

با توجه به نهایی شدن قیمت آریزو ۸ از سوی فونیکس، می‌توان انتظار داشت شرایط فروش آن نیز طی روز‌های آینده آغاز شود. به این ترتیب و با آغاز فروش آریزو ۸، می‌توان با اطمینان گفت بازار سدان‌های وارداتی شاهد یک رقیب قدرتمند خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و شرایط فروش آریزو ۸ و همچنین سایر محصولات فونیکس، می‌توانید با همکاران ما در آسیا خودرو تماس بگیرید. در تماس با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ همکاران ما علاوه بر پاسخ به این سوالات، سایر شرایط فروش فونیکس را نیز به اطلاع شما خواهند رساند.

 

قیمت آریزو ۸؛ برگ برنده این خودرو در مقابل سدان‌های وارداتی

با توجه به مشخص شدن قیمت آریزو ۸ از سوی مدیران خودرو و پیش بینی آغاز فروش این خودرو در آینده نزدیک، از هم اکنون رقبی قدرتمند برای سدان‌های وارداتی معرفی شده است. آریزو ۸ مزیت‌های زیادی نسبت به سدان‌های وارداتی به کشورمان دارد اما در کنار همه آن‌ها، قیمت این خودرو است که می‌تواند رقبا را مغلوب کند.

 

در ابتدا باید در نظر بگیریم که سدان‌های واردای به کشورمان همگی متعلق به چند سال قبل هستند و در حال حاضر عمدتا کارکرد بالایی دارند. به‌علاوه این خودرو‌ها فاقد گارانتی هستند و وضعیت فنی آن‌ها نیز ممکن است چندان مناسب نباشد. علاوه بر این‌ها، عمده این خودرو‌ها هرچند در زمان خود سطح مناسبی از امکانات داشتند، اما در مقابل آریزو ۸ حرفی برای گفتن ندارند. در زمینه قدرت موتور و توان فنی نیز، آریزو ۸ از بسیاری از خودروهای گران‌تر از خود نیز قویتر است.

 

در کنار تمام این مزایای، اکنون و با اعلام قیمت آریزو ۸ توسط مدیران خودرو، مشخص شده است این خودرو مزیت قیمتی بزرگی نیز نسبت به آن‌ها دارد. به این ترتیب امکان خرید یک سدان صفر کیلومتر با گارانتی بلندمدت، سطح بسیار بالای امکانات رفاهی و ایمنی، سیستم رانندگی خودران، فضای داخلی لوکس و قدرت موتور بالا، با قیمتی حتی کمتر از سدان‌های وارداتی کارکرده وجود دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و شرایط فروش آریزو ۸، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما راهنمای شما در انتخاب محصولات فونیکس خواهند بود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *