مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اولین شرایط فروش آریزو ۸

اولین شرایط فروش آریزو ۸ اعلام شد (نقدی و اقساطی)

برای اولین بار، شرایط فروش لوکس‌ترین و قوی‌ترین سدان بازار ایران از سوی مدیران خودرو اعلام شد. به این ترتیب و با اعلام اولین شرایط فروش آریزو ۸، فروش این خودرو طی روز‌های آینده آغاز خواهد شد. با توجه به زمان تحویل ۹۰ روزه در نظر گرفته شده برای آریزو ۸ در پاییز سال جاری شاهد حضور این خودرو در خیابان‌های کشور خواهیم بود.

 

در ادامه روند عرضه محصولات جدید برند فونیکس به بازار، اولین شرایط فروش آریزو ۸ به‌عنوان جدیدترین و لوکس‌ترین سدان فونیکس منتشر شد . به این ترتیب و با اعلام شرایط فروش آریزو ۸ از سوی مدیران خودرو، در پاییز سال جاری شاهد حضور این خودرو در بازار خواهیم بود. بر اساس اعلام مدیران خودرو، شرایط فروش این خودرو به‌صورت عمومی شامل شرایط فروش نقدی و شرایط فروش اقساطی خواهد بود و خریداران می‌توانند با شرایط فروش ویژه ۵ ساله برای خرید این خودرو اقدام کنند.

 

این با توجه به اعلام قیمت آریزو ۸ از سوی مدیران خودرو در روز گذشته، فروش این خودرو همچون سایر طرح‌های فروش فونیکس، با نرخ مصوب انجام خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود با توجه به حجم بالای تقاضا برای این خودرو به‌ویژه در دورهای اولیه فروش، فروش به‌سرعت پایان یابد. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید این خودرو را دارید، با آسیا خودرو تماس بگیرید تا ثبت نام اولیه، زودتر انجام شود. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

اولین شرایط فروش آریزو ۸ چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانطور که در بالا عنوان شد، این اولین مرحله از شرایط فروش آریزو ۸ است. در این شرایط فروش، شرایط فروش نقدی و اقساطی پیش‌بینی شده است. هرچند باز شدن شرایط اقساطی، احتمالا در فروش‌های بعدی اتفاق بیافتد. با توجه به قیمت مصوب آریزو ۸ که معادل ۲.۱۸۹.۶۰۰.۰۰۰ اعلام شده و مقایسه قیمت این خودرو با رقبای دست دوم وارداتی، می‌توان پیش‌بینی کرد استقبال از این شرایط فروش بالا باشد.

 

در شرایط فروش اقساطی آریزو ۸، خریداران می‌توانند با پرداخت ۶۰ درصد بهای خودرو، نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند. بازپرداخت اقساط در این شرایط فروش، ۶۰ ماهه یا ۵ ساله است. در کنار این، خریداران در شرایط فروش اقساطی می‌توانند با افزایش مبلغ پیش پرداخت، از مبلغ اقساط کم کنند.

 

ثبت نام خودرو‌ها در اولین شرایط فروش آریزو ۸ با تحویل ۹۰ روز کاری است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت خودروها در پاییز سال جاری وارد خیابان‌های کشور شوند. در شرایط فروش اقساطی، مدت تحویل از زمان تایید مدارک خریدار از سوی لیزینگ مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

 

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و ثبت نام آریزو ۸ می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. همچنین در این تماس می‌توانید از سایر شرایط فروش فونیکس نیز مطلع شوید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *