مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اولین شرایط فروش اقساطی ام وی ام در شهریور ماه

اولین شرایط فروش اقساطی ام وی ام در شهریور ماه (تعداد محدود)

آسیا خودرو اولین شرایط فروش اقساطی ام وی ام در شهریور ماه را با اقساط متنوع و برای تمامی مدل‌های قابل عرضه برند MVM آغاز کرد. این شرایط فروش در روز شنبه ۳ شهریور ماه آغاز می‌شود و امکان ثبت اطلاعات از صبح شنبه وجود دارد.

 

مدیران خودرو در ماه‌های اخیر با فروش‌های متعدد توانسته تا حدی نیاز بازار به محصولات برند MVM را برطرف کند. در ادامه این روند، اولین شرایط فروش اقساطی ام وی ام در شهریور ماه در روز شنبه ۳ شهریور ماه از سوی این شرکت آغاز خواهد شد و در آسیا خودرو نیز برقرار است. بر این اساس، علاقه‌مندان به خرید محصولات این برند ‌می‌توانند از صبح شنبه با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند. در این تماس ‌می‌توانید اطلاعات بیشتری از شرایط فروش مدیران خودرو به دست آورید و به‌علاوه، امکان ثبت اطلاعات به‌صورت غیر حضوری نیز وجود دارد.

 

جزییات بیشتر از اولین شرایط فروش اقساطی ام وی ام در شهریور ماه

همانطور که عنوان شد، در اولین شرایط فروش اقساطی ام وی ام در شهریور ماه قرار است محصولات مختلف برند ام وی ام برای فروش عرضه شوند. به علاوه این شرایط فروش، علاوه بر فروش نقدی شامل فروش اقساطی مدیران خودرو نیز هست و به همین دلیل یک فرصت مناسب برای خرید خودرو خواهد بود.

 

هرچند هنوز جزییات نهایی این طرح فروش اعلام نشده است، اما ‌می‌توان پیش بینی کرد این طرح شامل فروش اقساطی ایکس ۲۲ پرو دستی، فروش ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک و شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت باشد. به این ترتیب خریداران ‌می‌توانند در این طرح فروش ویژه، دو خودرو کراس‌اوور و یک خودرو سدان را خریداری کنند و تنوع مناسبی برای خریداران در نظر گرفته شده است.

 

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو در این طرح فروش نیز شامل پیش پرداخت از ۵۰ درصد قیمت خودرو (۴۰ درصد برای مدل‌های محدود) و همچنین بازپرداخت اقساط ۶۰ ماهه است. به این ترتیب با پرداخت نیمی از بهای خودرو ‌می‌توانید خودرو را خریداری کرده و مابقی مبلغ را طی اقساط ۵ ساله بپردازید.

 

خودرو در این طرح فروش به نام خریدار سند خواهد خورد و سند تا پایان اقساط در رهن لیزینگ باقی ‌می‌ماند. از سوی دیگر، شرایط فروش در این طرح منعطف است و خریدار ‌می‌تواند بسته به بودجه خود، میزان پیش پردخت و اقساط ماهیانه را تغییر دهد.

 

برای اطلاعات بیشتر از این طرح فروش، ‌می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو، آماده پاسخ به سوالات شما در مورد شرایط فروش اقساطی ام وی ام هستند. علاوه بر این در این تماس ‌می‌توانید جزییات بیشتری از خودروها را نیز دریافت کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *