مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اولین شرایط فروش تیگو ۷ پرو پریمیوم در سال ۱۴۰۳

اولین شرایط فروش تیگو ۷ پرو پریمیوم در سال ۱۴۰۳

پس از مدت‌ها انتظار، اولین شرایط فروش تیگو ۷ پرو پریمیوم در سال ۱۴۰۳ از سوی آسیا خودرو آغاز شد. به این ترتیب، خریداران می‌توانند یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای فونیکس را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی خریداری کنند. با توجه به حجم بالای تقاضا، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فونیکس در سال گذشته، تیگو ۷ پرو پریمیوم را به‌عنوان مدل‌های به‌روز شده از خانواده ۷ پرو معرفی کرد. به این ترتیب سطح امکانات این خودرو نسبت به مدل‌های پیشین خود افزایش یافت و این مسئله باعث محبوبیت بیشتر آن در بازار شد. پس از چند نوبت ثبت نام در سال گذشته که با استقبال بسیار زیاد خریداران مواجه شد، اکنون اولین شرایط فروش تیگو ۷ پرو پریمیوم در سال ۱۴۰۳ در آسیا خودرو برقرار شده است.

 

این شرایط فروش به مدت محدود و تا زمان پایان موجودی خودروها برقرار است. به همین دلیل با توجه به حجم بالای تقاضا برای استفاده از شرایط فروش تیگو ۷ پرو پریمیوم، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آمده پاسخگویی به سوالات شما هستند. همچنین در همین تماس می‌توانید از شرایط فروش فونیکس نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید. در کنار این موارد، همکاران ما در آسیا خودرو آماده ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تیگو ۷ پرو پریمیوم و سایر محصولات فونیکس هستند.

 

در نظر داشته باشید با توجه به عدم اعلام قیمت جدید خودروهای فونیکس از سوی شورای رقابت، خرید خودرو در حال حاضر با قیمت علی‌الحساب انجام خواهد شد. پس از نهایی شدن قیمت خودرو، متقاضی اختلاف بها را پیش از تحویل خودرو پرداخت می‌کند. در حال حاضر قیمت این خودرو حدود ۱.۵ میلیارد تومان است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

اصلی‌ترین ویژگی‌های تیگو ۷ پرو پریمیوم

تیگو ۷ پرو پریمیوم به طور کلی نسخه به‌روز شده از سری ۷ پرو است. به همین دلیل در بسیاری بخش‌ها، مشابه نسخه‌های پیشین است اما برخی امکانات و ویژگی‌ها به آن افزوده شده است.

 

مهمترین مواردی که در تیگو ۷ پرو پریمیوم نسبت به نسخه قبلی اضافه شده شامل آیینه الکتروکرومیک، سنسور نقطه کور، رادار خط خوان، رادار هشدار برخورد از عقب، سنسور پارک جلو و سنسور باران است. به این ترتیب در کنار امکانات رفاهی و ایمنی بالایی که تیگو ۷ پرو داشت، این بار سطح امکانات بالاتر رفته است. مشخصات فنی این خودرو مشابه مدل‌های ۷ پرو است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید تیگو ۷ پرو پریمیوم، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ آماده پاسخگویی هستند. در این تماس می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرایط فروش فونیکس نیز کسب کنید. همکاران ما در آسیا خودرو علاوه بر این، راهنمای شما در زمینه انتخاب محصول مناسب بر اساس نیازها و بودجه شما هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *