مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
اولین فروش ویژه مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۳

اولین فروش ویژه مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۳

در اولین روز های تیر ماه ۱۴۰۳، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو در آسیا خودرو ارائه خواهد شد. این اولین فروش ویژه مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۳ است و در آن انواع محصولات ام وی ام، با شرایط نقدی و اقساطی عرضه خواهند شد. ثبت نام تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر با آسیا خودرو تماس بگیرند.

 

مدیران خودرو طی ماه های اخیر و با هدف افزایش دسترسی خریداران نهایی به محصولات این شرکت، به‌طور پیوسته اقدام به فروش محصولات کرده است. اینک و با آغاز تابستان، اولین فروش ویژه مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۳ نیز در آسیا خودرو آغاز شده است. بر این اساس، تمامی محصولات ام وی ام، با شرایط متنوع نقدی و اقساطی از سوی آسیا خودرو عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. با توجه به حجم بالای تقاضا، پیشنهاد می کنیم هرچه زودتر برای ثبت نام اقدام کنید چراکه ثبت نام به‌محض تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد.

 

در نظر داشته باشید با توجه به عدم اعلام قیمت محصولات مدیران خودرو از سوی سازمان حمایت، ثبت نام های فعلی با قیمت علی‌الحساب خواهد بود. در صورت اعلام قیمت جدید خودروها از سوی سازمان حمایت و شورای رقابت، اختلاف قیمت پس از ثبت نام از مشتریان اخذ می شود. همچنین در این طرح، خریداران می توانند از شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو نیز بهره‌مند شوند. برای این منظور، امکان خرید خودرو با ۵۰ درصد پیش پرداخت و اقساط بلند مدت ۵ ساله وجود دارد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودروهایی در اولین فروش ویژه مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۳ خواهند شد؟

بر اساس اعلام مدیران خودرو، اولین فروش ویژه مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۳ تمامی محصولات این شرکت برای فروش به خریداران عرضه می شوند. به این ترتیب در این طرح، شاهد شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دستی، شرایط فروش ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک و همچنین فروش آریزو ۵ اسپرت خواهیم بود. همچنین احتمال دارد در این مرحله، شاهد فروش ایکس ۵۵ پرو نیز باشیم هرچند مدیران خودرو هنوز در این زمینه اطلاع‌رسانی نکرده است.

 

با توجه به لیست خودروهای موجود، خریداران حق انتخاب مناسبی بین خودروهای کراس‌اوور و سدان دارند. در این بین، شرایط فروش اقساطی ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک احتمالا یکی از جذاب‌ترین گزینه ها خواهد بود. این خودرو با طراحی داخلی و خارجی به‌روز شده، سطح بالای امکانات و همچنین قیمت رقابتی، تقاضای زیادی در بازار دارد. با توجه به آنکه قیمت ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک در بازار، به شکل محسوسی بالاتر از قیمت شرکت است، خرید این خودرو با قیمت شرکتی می تواند یک فرصت مناسب برای خریداران باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. در این تماس، می توانید علاوه بر شرایط فروش مدیران خودرو، اطلاعاتی در زمینه خودروها نیز کسب کرده و بهترین خودرو متناسب با بودجه و نیازهای خود را انتخاب کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *