مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تکمیل ثبت نام فونیکس ویژه سامانه یکپارچه

تکمیل ثبت نام فونیکس ویژه سامانه یکپارچه با قیمت مصوب شورای رقابت (+ فروش نقدی و اقساطی)

تکمیل ثبت نام فونیکس ویژه سامانه یکپارچه در مرحله دوم ثبت نام در این سامانه در آسیا خودرو آغاز شد. این طرح فروش ویژه افرادی است که پیش از این از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو در مرحله دوم، برای خرید یکی از محصولات برند فونیکس ثبت نام کرده‌اند. این افراد تا ابتدای هفته آینده فرصت دارند برای تکمیل ثبت نام از طریق آسیا خودرو اقدام کنند. در غیر این صورت ثبت نام اولیه آن‌ها باطل شده و فرصت خرید خودرو به قیمت مصوب را از دست می‌دهند.

 

با توجه به اینکه تخصیص خودروها در مرحله دوم سامانه یکپارچه مدتی قبل از سوی وزارت صمت انجام شده است، اکنون برگزیدگان در سامانه یکپارچه که فرصت دارند برای تکمیل ثبت نام اقدام کنند. این طرح ویژه خریداران محصولات فونیکس است که کد ملی آن‌ها از سوی سامانه اعلام شده است.

 

این دسته از خریداران تا روز هفتم مرداد ماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. به این ترتیب می‌توانید با استفاده از شرایط فرش مدیران خودرو، نسبت به خرید خودرو اقدام کنید. همچنین در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده، بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید چراکه معمولا روزهای آخر تکمیل ثبت نام، شاهد شلوغی خواهیم بود. به‌علاوه باید به این نکته نیز توجه کنید که عدم تکمیل ثبت نام فونیکس ویژه سامانه یکپارچه به معنای انصراف از این طرح است و ثبت نام اولیه نیز باطل خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

ویژگی‌های طرح تکمیل ثبت نام فونیکس ویژه سامانه یکپارچه چیست؟

نکته مهم در این طرح ویژه افرادی است که دو خودرو تیگو ۸ پرو و آریزو ۶ را در سامانه انتخاب کرده‌اند. این دسته از خریداران فقط امکان ثبت نام فونیکس FX را دارند. به این ترتیب این گروه از خریداران می‌توانند خودروی خود را با کراس‌اوور اسپرت فونیکس تعویض کنند. همچنین باید در نظر داشته باشید در این مرحله و برای رسیدن خودروها به دست خریداران نهایی، امکان صلح در قراردادها وجود ندارد. به این ترتیب تکمیل ثبت نام و صدور دعوت‌نامه تنها به نام خریدار نهایی انجام می‌شود که پیش از این در سامانه ثبت نام کرده است. قیمت فونیکس FX بر اساس نظر شورای رقابت و در طرح جدید فروش مدیران خودرو معادل ۱.۷۲۴.۷۰۰.۰۰۰ تومان است.

 

همچنین درصورتی‌که مشتریان طرح از اولویت تابستان باشند، پس از تکمیل ثبت نام بلافاصله دعوت‌نامه برایشان صادر خواهد شد. به این ترتیب این دسته از خریداران، خودرو خود را زودتر از سایرین دریافت خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

شرایط ویژه فروش اقساطی در مرحله تکمیل ثبت نام

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در این مرحله از تکمیل ثبت نام سامانه، وجود فروش اقساطی فونیکس است. به این ترتیب خریداران در این مرحله امکان خرید اقساطی با اقساط بلندمدت را خواهند داشت. برای این منظور، لازم است در زمان تکمیل ثبت نام، درخواست خرید اقساطی را به کارشناسان فروش آسیا خودرو اعلام کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

خرید خودرو به‌صورت اقساطی، منوط به تایید لیزینگ‌ها است. برای این منظور باید خریدار و ضامن، دارای دسته‌چک صیادی جدید باشند و همچنین هر دو اعتبار مناسبی در سیستم بانکی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و شرایط فروش اقساطی و همچنین تکمیل ثبت نام، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱، تماس بگیرید. آسیا خودرو، نماینده مدیران خودرو با سه شعبه فروش فعال، شعبه اختصاصی برند فونیکس، دو مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اداره تحویل اختصاصی و دو مرکز آپشن مدیران خودرو، آماده ارائه خدمات به متقاضیان و مالکین محترم محصولات مدیران خودرو است.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *