مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام

تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام (+ شرایط فروش اقساطی)

تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام در آسیا خودرو آغاز شد. بر این اساس، متقاضیان خرید محصولات ام وی ام که کد ملی آن‌ها در سامانه اعلام شده است، برای خرید خودرو می‌توانند با آسیا خودرو تماس بگیرند. فرصت ثبت نام در این مرحله محدود است.

 

با توجه به اینکه تخصیص خودروها در مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو مدتی قبل انجام شد، هم اکنون تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام در آسیا خودرو آغاز شده است. این فرآیند ویژه افرادی است که در نوبت دوم سامانه یکپارچه، محصولات ام وی ام را انتخاب کرده‌اند. علاوه بر این، کد ملی این افراد باید از سوی سامانه اعلام شده باشد. این افراد می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، نسبت به تکمیل مدارک و ثبت نام قطعی اقدام کنند. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای این مرحله، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر برای تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام اقدام کنید. در غیر این صورت، ثبت نام اولیه باطل خواهد شد و فرصت خرید در این مرحله را از دست می‌دهید. در نظر داشته باشید برای تکمیل ثبت نام و بهره‌گیری از شرایط فروش مدیران خودرو فقط تا تاریخ ۲۵ تیر ماه فرصت دارید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

مبلغ واریزی در این مرحله به‌صورت علی‌الحساب است و تحویل خودروها ۹۰ روزه خواهد بود. پس از صدور دعوتنامه، به مدت ۳ روز فرصت تکمیل وجه را خواهید داشت و به همین دلیل نیازی به در اختیار داشتن کل مبلغ در زمان تکمیل مدارک نیست. برای اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

شرایط تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام

همان‌گونه که عنوان شد، این شرایط در حال حاضر صرفا برای محصولات ام وی ام است و شرایط محصولات فونیکس در آینده اعلام خواهد شد. اگر در مرحله دوم سامانه یکپارچه، یکی از محصولات ام وی ام را ثبت نام کرده‌اید و در سامانه کد ملی خود را برای این مرحله می‌بینید، می‌توانید از مزایای تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام در آسیا خودرو استفاده کنید.

 

با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شه در این مرحله، باید تا پیش از تاریخ ۲۵ تیر ماه، با مراجعه به یکی از شعب آسیا خودرو و یا تماس با تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱، نسبت به تکمیل ثبت نام  اقدام کنید. در غیر این صورت، ثبت نام اولیه باطل خواهد شد و امکان بهره‌مندی از مزایای این مرحله و خرید محصولات مدیران خودرو به قیمت کارخانه را نخواهید داشت. در نظر داشته باشید برای تکمیل مبلغ ثبت نام، ۷۲ ساعت (سه روز) فرصت دارید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در این مرحله، امکان صلح خودروها وجود ندارد. به این ترتیب خودرو بر اساس شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت، تنها به نام متقاضی ثبت نام خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید امکان تغییر خودرو در آینده از سوی متقاضی وجود ندارد و دعوتنامه فقط یک‌بار صادر خواهد شد. در این مرحله، خودروهای ایکس ۲۲ پرو دستی، ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک، آریزو ۵ اسپرت و ایکس ۵۵ پرو عرضه شده است.

 

شرایط فروش اقساطی

همچنین در این مرحله امکان بهره‌گیری از شرایط فروش اقساطی نیز برای متقاضیان وجود دارد. فروش اقساطی مدیران خودرو در این مرحله با مشارکت لیزینگ‌های معتبر انجام می‌شود و متقاضی باید برای ثبت نام، مدارک مورد نیاز لیزینگ‌ها را ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین تکمیل ثبت نام، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱، تماس بگیرید. آسیا خودرو، نماینده مدیران خودرو با سه شعبه فروش فعال، شعبه اختصاصی برند فونیکس، دو مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اداره تحویل اختصاصی و دو مرکز آپشن مدیران خودرو، آماده ارائه خدمات به متقاضیان و مالکین محترم محصولات مدیران خودرو است.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *