مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تکمیل خرید سامانه یکپارچه

تکمیل خرید سامانه یکپارچه مرحله دوم (ویژه محصولات مدیران خودرو)

با توجه به اعلام نتایج تخصیص خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه، تکمیل خرید این خودروها از سوی آسیا خودرو آغاز شد. در طرح تکمیل خرید سامانه یکپارچه مرحله دوم که ویژه محصولات مدیران خودرو است، ثبت نام کنندگان از سراسر کشور می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند. با توجه به محدودیت زمان در نظر گرفته شده برای تکمیل خرید سامانه یکپارچه پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر اقدام کنید.

 

پس از آنکه نتایج تخصیص خودروها در ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در سایت رسمی این سامانه اعلام شد، اکنون نوبت به تکمیل ثبت نام و خرید خودروها از سوی متقاضیان است. اگر یکی از محصولات مدیران خودرو شامل برندهای فونیکس و ام وی ام را ثبت نام کرده‌اید، کافی است با آسیا خودرو تماس بگیرید تا فرآیند تکمیل خرید سامانه یکپارچه، توسط همکاران ما انجام شود. به این ترتیب می‌توانید از شرایط متنوع فروش مدیران خودرو که ویژه مرحله دوم سامانه است بهره‌مند شوید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در آسیا خودرو، راهنمای شما باشند. آسیا خودرو به‌عنوان نمایندگی مدیران خودرو با فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو میزبان شما است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

فرآیند تکمیل خرید سامانه یکپارچه چگونه است؟

در صورتیکه پیش از این و در مرحله دوم سامانه یکپارچه، یکی از محصولات مدیران خودرو را ثبت نام کرده‌اید، باید برای تکمیل خرید سامانه یکپارچه، با آسیا خودرو تماس بگیرید. در زمان ثبت نام اولیه که از سوی وزارت صمت انجام شد، متقاضیان بدون ارائه مدارک و بر اساس اطلاعاتی که در سایت درج کرده‌اند ثبت نام کردند. پس از آن اطلاعات متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و به این ترتیب افراد واجد شرایط شناسایی شدند. در مرحله بعد و با فرآیند قرعه‌کشی، نتایج تخصیص خودرو به متقاضیان اعلام شد. به این ترتیب و تا این مرحله عملا مدارکی از متقاضیان دریافت نشده است.

 

در ادامه این روند و در زمان تکمیل ثبت نام خرید سامانه یکپارچه در آسیا خودرو، مدارک شناسایی متقاضیان برای تکمیل ثبت نام دریافت خواهد شد. اگر برای خرید مدیران خودرو در سامانه ثبت نام کرده‌اید و در اولویت تخصیص خودروها قرار گرفته‌اید، اکنون برای تکمیل ثبت نام می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور کافی است از سراسر کشور با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو بدون هزینه اضافی نسبت به تکمیل ثبت نام سامانه اقدام خواهند کرد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودرویی را می‌توان در مرحله تکمیل خرید از سامانه یکپارچه عرضه دوم خریداری کرد؟

در زمان تکمیل خرید سامانه یکپارچه، خودروی انتخابی همان خودرویی خواهد بود که پیش از این در اولویت‌های ثبت نامی شما بوده و در مرحله تخصیص نیز به شما تعلق گرفته است. به این ترتیب در این مرحله امکان تغییر در خودروی ثبت نام شده وجود ندارد و هرکدام از محصولات مدیران خودرو و یا محصولات فونیکس که در سامانه به نام شما درج شده است قابل خریداری خواهد بود.

 

مدیران خودرو در این مرحله از فروش سامانه، تنوع مناسبی از محصولات را عرضه کرده است. به‌علاوه در این مرحله شاهد عرضه دو محصول جدید نیز بودیم که باعث جذابیت بیشتر ثبت نام شده بود. به این ترتیب آریزو ۵ اسپرت و ایکس ۲۲ پرو دستی برای نخستین بار در این طرح به فروش رسیدند.

 

اگر در این زمینه سوال بیشتری دارید، ما در آسیا خودرو آماده پاسخگویی هستیم. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ از سراسر کشور تماس بگیرید. همچنین با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای این مرحله، پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید محصولات مدیران خودرو از سامانه را دارید هرچه زودتر اقدام کنید.

 

همچنین برای اطلاع از شرایط فروش مدیران خودرو می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید. همکاران ما جدیدترین شرایط فروش را از طریق پیامک برایتان ارسال خواهند کرد.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *