مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید اقساطی چری آریزو 6 و امکانات داخل کابین

خرید اقساطی چری آریزو ۵ و ۶

شرکت خودروسازی چری به تازگی موفق به عرضه خودروی آریزو ۵ و ۶ شده که با تلاش شرکت مدیران خودرو وارد مرزهای ایران شده است. در حال حاضر، دو دستگاه چری آریزو ۵ توربوشارژر و چری آریزو ۶ با اقساط بلند مدت و ۲۵ یا ۳۰ درصد پیش پرداخت آماده تحویل به مشتریان عزیز به صورت خرید اقساطی می‌باشد.

موعد تحویل خودروها ۶۰ روزه می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های آریزو ۵ توربو شارژر و آریزو ۶ شرایط فروش اقساطی است. در این مقاله، ما درباره خرید اقساطی ماشین آریزو صحبت خواهیم کرد. پس، با ما همراه باشید.

چری آریزو ۵

کشور سازنده آریزو ۵ چین است که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود.

 

از جمله نقاط قوت چری آریزو ۵ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چری آریزو ۵ از نظر طراحی داخلی شبیه به سبک بیرونی خودرو از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار است.

چری آریزو ۵ ایمنی بالایی دارد به طوری که دارای ۵ ستاره ایمنی از Euroncap می‌باشد.

چری آریزو ۵ مصرف سوخت خوبی دارد. مصرف سوخت شهری و جاده‌ها ۶.۸ لیتر در ۱۰۰۰ کیلومتر است.

در نهایت می‌توان گفت آریزو خودرویی است که ظاهری زیبا و مدرن دارد. در ضمن کم مصرف و فول آپشن است و همچنین، خرید اقساطی ماشین آریزو ۵ امکان‌پذیر است.

 

چری آریزو 5

از نقاط ضعف آریزو ۵ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مواد اولیه و پلاستیک‌های به کار رفته در فضای داخلی کابین آریزو ۵ از نظر برچسب قیمت تفاوت چندانی با mvm315 یا حتی پژو ۴۰۵ ندارد.

گیربکس به کار رفته در چری آریزونا اتوماتیک ضریب دنده CVT پیوسته است اما می‌توان گفت که شتاب اولیه برای راننده به کابوس تبدیل می‌شود.

پیشرانه کم قدرت: تنفس طبیعی چری آریزونا با قدرت ۱۱۶ اسب بخار در ۶۱۵۰ دور در دقیقه به شدت ناامیدکننده است.

 

ویژگی‌های آریزو ۵

موتور ۱.۵ لیتری مجهز به فناوری DVVT و گیربکس ۷ سرعته CVT که هماهنگی لازم را دارند.

 

چراغ‌های جلو

یک آپشن چراغ درب روی چراغ‌های خودرو وجود دارد

 

چراغ‌های LED در روز

چراغ‌های روشنایی روز از خودروهای آمریکایی و اروپایی الهام گرفته شده است

 

کنسول T شکل

طراحی T شکل کنسول و همچنین طراحی تیغه‌های کولر خودرو و استفاده از قطعات کروم نقره‌ای حس مدرن بودن را القا می‌کند.

 

داشبورد با طراحی الهام گرفته از چشمان عقابی

صفحه نمایش و عقربه‌های نمایشگر داشبورد به رنگ قرمز و نارنجی بسیار واضح و خوانا هستند

 

موتور

موتور ۱۵۰۰ سی سی با قدرت بالا و مصرف سوخت کم؛ همراه با گیربکس اتوماتیک (CVT) و دنده

 

بنتلر شاسی بلند آلمانی

بنتلر سازنده شاسی خودروهای لوکس آلمانی مانند بنز و بی‌ام و چری را در تولید شاسی این خودرو همراهی کرده است.

 

 

ویژگی‌های دیگر ماشین آریزو

 

راه اندازی سیستم بدون سوئیچ

استارت این خودرو با فشردن دکمه‌ای انجام می‌شود که علاوه بر آن قابلیت روشن شدن اضطراری در صورت عمل نکردن دکمه استارت نیز بر روی خودرو تعبیه شده است.

 

فضای داخلی بزرگ

فضای داخلی آریزو ۵ به صورت علمی و عملی طراحی شده است تا همگان در آن احساس راحتی کنند. فضای پای سرنشینان عقب ۹۱۹ میلی متر و برای راننده ۶۶ میلی متر است

 

خرید اقساطی چری آریزو ۵ و ۶

آریزو نوعی خودرو است که از سال ۲۰۰۵ توسط گروه چری عرضه شد. نسخه اصلی این خودرو چری آریزو ۳ بود که در سال ۲۰۱۰ فیس لیفت شد. در نوامبر ۲۰۱۳ چری آریزو ۵ به بازار عرضه شد. آریزو ۵ مجهز به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر است که به گیربکس ۷ سرعته سیویک متصل می‌شود.

آریزو ۶ که یک کراس اوور مدرن با فناوری‌های پیشرفته‌تر از آریزو ۵ است، سیستم صوتی را بهبود می‌بخشد، صدای پیشرانه را بهبود می‌بخشد، ترمز دستی را حذف می‌کند و ترمز دستی برقی (EPB) اضافه می‌کند، AutoHold اضافه می‌کند، دو پورت USB برای ردیف عقب اضافه می‌کند، کنترل سرعت را در سراشیبی اضافه می‌کند، از جمله تغییرات آریزو ۶ به آریزو ۵ است.

 

خرید اقساطی چری آریزو

آریزو ۵ سومین عضوی است که در سال ۲۰۱۶ به خانواده چری پیوست. اما زمانی که ارائه مدلی بین آریزو ۵ و آریزو ۷ منطقی به نظر نمی‌رسید، ناگهان چری ما را غافلگیر کرد و از خودرویی به نام آریزو GX در پکن ۲۰۱۸ رونمایی کرد.

نمایش خودکار؛ خودرویی که اکنون در کشور ما با نام آریزو ۶ شناخته می‌شود. چینی‌ها آریزو ۶ را با پلتفرم M۱X ساختند. یعنی همان پلتفرمی که برای خودروهای چری با همکاری جگوار لندرور طراحی و تولید شد.

نکته دیگر اینکه آریزو ۶ از نظر ابعاد تفاوت چندانی با آریزو ۵ ندارد. به عنوان مثال، اگرچه طول کلی آن حدود ۱۲ سانتی متر بیشتر از آریزو ۵ است، اما فاصله محوری آن تقریباً مشابه آریزو ۵ است.

از نظر فنی، آریزو ۶ قلب ۱.۵ لیتری خود را از آریزو ۵ توربو به ارث برده است. گیربکس همچنان CVT است، با این تفاوت که آریزو ۵ توربو دارای تیپ ترونیک ۷ سرعته است، در حالی که آریزو ۶ به تیپ ترونیک ۹ سرعته مجهز است و خرید اقساطی ماشین آریزو ۵ و ۶ امکان‌پذیر است.

 

شرایط فروش اقساطی چری آریزو ۵

با توجه به محبوبیت زیاد چری آریزو ۵ در بین شهروندان ایرانی، آسیا خودرو خدمات خرید اقساطی ماشین آریزو ۵ را ارائه می‌دهد.

خرید اقساطی ماشین آریزو توسط شرکت آسیا خودرو به این صورت است که در زمان انعقاد قرارداد و تحویل باید ۵۵ درصد ارزش اصلی را پیش پرداخت کنید. مابقی قیمت باید در اقساط ۳۰ ماهه پرداخت شود.

خرید اقساطی ماشین آریزو ۵ توربو توسط مدیران خودرو به شرح زیر اعلام شده است. بازپرداخت اقساط ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه یکی از شرایط فروش اقساطی چری آریزو ۵ توربو می‌باشد. شایان ذکر است خودروی خود را ظرف ۴۵ روز کاری تحویل خواهید گرفت.

 

جمع بندی

آسیا خودرو در تلاش است تا با فراهم آوردن شرایط کیفی متناسب با نیاز مشتریان عزیز، شرایط مناسبی را برای خرید اقساطی انواع سدان چینی از جمله آریزو ۵ و ۶ فراهم کند.

با استفاده از خدمات ما، امکان پیش پرداخت بخشی از قیمت خودرو و مابقی در اقساط توافقی ماهانه وجود خواهد داشت.

همچنین، شما می‌توانید جهت مشاوره درباره خرید اقساطی ماشین آریزو با کارشناسان ما در ارتباط باشید. اعتماد شما، افتخار ماست.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *