مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سیستم های ADAS در تیگو ۸ پرو مکس

نهایت ایمنی و آسایش؛ بررسی سیستم ‌های ADAS در تیگو ۸ پرو مکس

در بین محصولات فونیکس، تیگو ۸ پرو مکس جایگاه ویژه‌ای دارد. این خودرو که هم اکنون بزرگ‌ترین محصول در بین خودرو‌های فونیکس است، با داشتن موتور پرقدرت، انتقال نیرو به چهار چرخ و همچنین لیست بلندی از امکانات رفاهی و ایمنی، یکی از محبوب‌ترین خودرو‌های بازار است. در بین لیست بلند امکانات این خودرو می‌توان به سیستم های ADAS یا سیستم‌های همیار راننده اشاره کرد. در این مقاله مرور کوتاهی بر سیستم ‌های ADAS در تیگو ۸ پرو مکس خواهیم داشت.

 

سیستم های ADAS مخفف عبارت Advanced Driver Assistance System است که می‌توان آن را به‌عنوان سیستم همیار (یا دستیار) پیشرفته راننده ترجمه کرد. آنچه به‌عنوان ADAS در تیگو ۸ پرو مکس شناخته می‌شود، در اصل مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی کمکی راننده است که در کنار یکدیگر عمل می‌کنند.

 

سیستم ‌های ADAS در خودروی تیگو ۸ پرو مکس شامل چه مواردی است؟

همانطور که عنوان شد، تیگو ۸ پرو مکس به سیستم های ADAS مجهز است. به این ترتیب، این کراس‌اوور بزرگ می‌تواند علاوه بر لذت رانندگی، ایمنی بالایی را نیز در زمان رانندگی در اختیار راننده قرار دهد.

به سیستم های ADAS در تیگو ۸ پرو مکس شامل مواردی مانند هشدار تصادف، تشخیص موانع و تغییر خودکار مسیر را ارائه می‌شود. این سیستم‌‌ها با استفاده از سنسور‌ها و رادار‌های مختلف، به راننده‌ها اطلاعات جامعی از محیط جاده ارائه می‌دهند که تصمیم‌گیری بهتری را برای راننده ممکن می‌سازند. به‌علاوه این سیستم می‌تواند در صورت بروز خطا از سوی راننده، تا حد مناسبی از بروز خطر جلوگیری کند. البته باید همواره مدنظر داشت مسئولیت کنترل خودرو و پیشگیری از بروز تصادف با راننده است و این سیستم‌ها همگی به‌عنوان سیستم کمکی و در راستای افزایش ایمنی ایفای نقش می‌کنند.

 

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم
 

 

افزایش ایمنی برای عابران، دستاورد بزرگ سیستم ‌های ADAS

سیستم ‌های ADAS در تیگو ۸ پرو مکس نه‌تنها برای افزایش ایمنی راننده‌ها بلکه برای حفاظت از عابران پیاده نیز موثر هستند. این سیستم‌‌ها با اعلام هشدار تصادف، تشخیص موانع و کمک به واکنش به‌موقع راننده‌ها در مواجهه با موانع، خودرو‌ها یا عابران پیاده، می‌توانند به کاهش تصادفات ناشی از این دسته رفت و آمد‌ها در جاده کمک کنند.

 

نقش مهم سیستم‌های همیار راننده در افزایش ایمنی شبانه

از ابتدای پیدایش خودروها، رانندگی در شب همواره یک چالش بوده است. رانندگی در شب حتی در صورت نورپردازی استاندارد مسیر و وضعیت مناسب چراغ‌های خودرو، در قیاس با روشنایی روز، ریسک بیشتری دارد. خصوصیت بارز ADAS در تیگو ۸ پرو مکس این است که رادار‌ها و سنسور‌های آن در طول شب و تاریکی مسیر هم عملکرد خود را حفظ می‌کنند. این سیستم‌ها با امکان تشخیص موانع کماکان به راننده‌ها کمک تا در شرایط نور کم نیز امکان مناسبی برای واکنش سریع و جلوگیری از بروز تصادفات داشته باشند. به‌علاوه با توجه به اینکه میدان دید رادار‌ها، با روشنایی یا تاریکی هوا کم یا زیاد نمی‌شود، این سیستم می‌تواند عملا دیدی بسیار بهتر از راننده داشته باشد.

 

آینده سیستم های ADAS در افزایش ایمنی جاده‌ها

سیستم ‌های ADAS به‌عنوان فناوری‌های اصلی در تمایز برند‌های خودرو مطرح شده‌اند. در آمریکا و اتحادیه اروپا، استفاده از سیستم ‌های خودکار ترمز و هشدار تصادف با استقبال خوبی از مشتریان قرار گرفته است. سیستم همیار راننده در تیگو ۸ پرو مکس نیز نقش بسیار مهمی در افزایش ایمنی و نجات زندگی در جاده‌ها ایفا می‌کند. این سیستم ‌ها با اعلام هشدار، تشخیص موانع و کمک به تصمیم‌گیری راننده‌ها در شرایط مختلف، به ایمنی سرنشینان خودرو و سایر وسایل نقلیه در جاده کمک می‌کند. به همین خاطر تیگو ۸ پرو مکس نیز با اتکا به همین سیستم‌ ها می‌تواند نقش بسیار مهمی را در افزایش ایمنی رانندگی ایفا کند.

 

کاربرد‌های ADAS در تیگو ۸ پرو مکس

فرض کنید با تیگو ۸ پرو مکس از خیابانی پر از ماشین پارک شده، عبور می‌کنید. در یک نقطه از خیابان، ناگهان عابری از طرف یک‌طرف خیابان به طرف دیگر عبور می‌کند. سیستم ADAS در خودرو شما عابر را تشخیص داده و به شما هشدار می‌دهد. با اطلاعاتی که از سیستم ADAS دریافت می‌کنید، می‌توانید به سرعت واکنش نشان دهید و با فاصله از عابر، اقدام به ترمز کنید. این سیستم به شما در نجات عابر و جلوگیری از تصادف کمک می‌کند. به‌علاوه این خودرو می‌تواند در صورت تاخیر راننده در واکنش، ترمز خار ا فعال کند تا مانع از بروز تصادف شده و یا شدت آن را کم کند.

 

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

جلوگیری از تصادف با خودروی جلویی

فرض کنید در سفری با تیگو ۸ پرو مکس، در جاده هستید و خودروی جلویی شما ناگهان ترمز می‌کند. سیستم ADAS خودروی شما با تشخیص کاهش سرعت خودروی جلویی، به شما هشدار می‌دهد و شما به کمک آن از برخورد با خودروی جلویی، جلوگیری می‌کنید. این سیستم کمک می‌کند از یک تصادف جلوگیری کنید و ایمنی خود و سایر مسافران را حفظ کنید.

 

تیگو ۸ پرو مکس با ۱۳ حالت سیستم های ADAS، توانسته است توجه مشتریان را به خود جلب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این خودرو و بررسی شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو به‌عنوان نمایندگی مدیران خودرو، راهنمای شما در زمینه انتخاب محصول مناسب و شرایط فروش خودرو‌ها خواهند بود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *