مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش اکستریم VX ویژه شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش اکستریم VX ویژه شهریور ۱۴۰۳

از سوی مدیران خودرو، شرایط فروش اکستریم VX ویژه شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. بر این اساس، علاقه‌مندان به این خودرو لوکس می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، برای خرید این کراس‌اوور بزرگ و قدرتمند و لوکس اقدام کنند.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در شرایط فروش اکستریم VX ویژه شهریور ۱۴۰۳ برقرار شده است، این خودرو با قیمت مصوب ۳.۹۷۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان و به صورت نقدی عرضه می شود. اسکتریم VX فعلا در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری برای فروش عرضه شده است و موعد تحویل آن ۹۰ روزه خواهد بود. برای خرید این خودرو می توانید هم اکنون با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. همچنین در این تماس می توانید از جزییات بیشتر این خودرو و همچنین جزییات بیشتر سایر موارد مرتبط با شرایط فروش مدیران خودرو آگاه شوید.

 

اکستریم VX هم اکنون لوکس‌ترین و بزرگترین محصول از برندهای مدیران خودرو است. این خودرو که بر پایه پلتفرم مشترک با تیگو ۹ طراحی شده، با موتور دو لیتری توربوشارژر خود می تواند ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت موتور این خودرو از طریق یک گیربکس AT با ۸ دنده به هر چهارچرخ می رسد. گیربکس این خودرو محصول آیسین ژاپن است و موتور آن نیز در رده برترین موتورهای چین جای دارد.

 

از نظر سطح امکانات، اکستریم در بالاترین سطح ممکن است و همه آنچه برای راحتی و ایمنی در زمان رانندگی نیاز دارید را عرضه می کند. علاوه بر این، فضای داخلی بزرگ آن، فضای کافی برای ۷ سرنشین دارد و سطح بسیار بالایی از امکانات لوکس را عرضه می کند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه این خودرو می توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *