مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش ویژه ایکس ۲۲ پرو دستی و آریزو ۵ اسپرت

شرایط فروش ویژه ایکس ۲۲ پرو دستی و آریزو ۵ اسپرت (نقدی و اقساطی)

با اعلام مدیران خودرو، شرایط فروش ویژه ایکس ۲۲ پرو دستی و آریزو ۵ اسپرت در آسیا خودرو آغاز شد. این شرایط فروش که به صورت نقدی و اقساطی است، در روز دوشنبه، ۴ تیرماه از سوی آسیا خودرو برقرار خواهد شد. شرایط فروش ویژه این دو خودرو، تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

مدیران خودرو در هفته‌های اخیر به طور پیوسته با شرایط فروش متنوع، فرصت خرید نقدی و اقساطی محصولات خود را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. در ادامه این روند، روز دوشنبه، ۴ تیر ماه، شرایط فروش ویژه ایکس ۲۲ پرو دستی و آریزو ۵ اسپرت در آسیا خودرو برقرار خواهد بود. بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام کنند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما راهنمای شما برای انتخاب خودروی مناسب و بهترین شرایط خرید و همچنین اطلاعات بیشتر از شرایط فروش مدیران خودرو خواهند بود.

 

با توجه به حجم بالای تقاضا و همچنین محدودیت در تعداد خودروها، پیشنهاد می‌کنیم در صورتی‌که قصد خرید این دو خودرو را دارید، هرچه زودتر برای ثبت نام تماس بگیرید. همچنین در نظر داشته باشید ثبت نام، تا پایان ظرفیت خودروها ادامه خواهد داشت و پس از پایان ظرفیت، ثبت نام به اتمام می‌رسد. همچنین در نظر داشته باشید فروش خودروها در این طرح با قیمت علی‌الحساب خواهد بود و با اعلام قیمت جدید محصولات مدیران خودرو، اختلاف قیمت از خریداران دریافت می‌شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

آشنایی با خودروهای عرضه شده در طرح فروش ویژه

در این مرحله از شرایط فروش مدیران خودرو، شاهد عرضه دو خودرو ایکس ۲۲ پرو دستی و همچنین ایکس ۵۵ اسپرت هستیم. بر اساس این طرح، شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دستی در قالب فروش نقدی است اما برای شرایط فروش آریزو ۵ اسپرت، شرایط فروش نقدی و اقساطی در نظر گرفته شده است. در شرایط فروش اقساطی، خریدار می‌تواند با پرداخت ۵۰ درصد از بهای خودرو و استفاده از اقساط تا ۵ سال، نسبت به خرید خودرو اقدام کند.

 

در این طرح شاهد عرضه یک کراس‌اوور و یک سدان هستیم. ایکس ۲۲ پرو دستی، یک کراس‌اوور کامپکت و جوان پسند است. این خودرو که از ظاهری جدید و به‌روز و سطح بالاتر امکانات نسبت به مدل‌های قبلی ایکس ۲۲ برخوردار است، با داشتن گیربکس دستی و موتور ۱۱۶ اسب بخاری، خودروی ایده‌آلی برای جوانان است. این ترکیب مشخصات فنی، چابکی مناسبی به ایکس ۲۲ پرو دنده‌ای می‌دهد و باعث می‌شود این خودرو بتواند به راحتی از پس رقبای خود در بازار بر بیاید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

از سوی دیگر، شاهد عرضه آریزو ۵ اسپرت هستیم، خودرویی که ترکیبی از یک سدان خانوادگی با ظاهر اسپرت را ارائه می‌کند. شرایط فروش آریزو ۵ FL به صورت نقدی و اقساطی است و به همین دلیل گزینه جذاب‌تری نسبت به رقبای خود در بازار خواهد بود. این خودرو مشخصات فنی آریزو ۵ را با ظاهری اسپرت‌تر و تغییراتی در بدنه و کابین و البته امکاناتی جدید همراه کرده تا به یکی از سدان‌های محبوب مونتاژی بازار تبدیل شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *