مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش تیگو ۸ پرو مکس خرداد ۱۴۰۳

شرایط ویژه فروش تیگو ۸ پرو مکس خرداد ۱۴۰۳ (نقدی و اقساطی)

از سوی مدیران خودرو، شرایط ویژه فروش تیگو ۸ پرو مکس خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. بر این اساس، متقاضیان می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، برای خرید تیگو ۸ پرو مکس با شرایط متنوع نقدی و اقساطی اقدام کنند. این شرایط ویژه تنها در روز جاری (یکشنبه ۶ خرداد) برقرار خواهد بود.

 

مدیران خودرو در هفته‌های اخیر با عرضه پیوسته محصولات خود، به دنبال تامین خودرو مورد نیاز متقاضیان با قیمت شرکتی است. در ادامه این روند، با ارائه شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس به شکل نقدی و اقساطی، متقاضیان امکان خرید لوکس‌ترین و پرآپشن‌ترین محصول برند فونیکس را خواهند داشت. این شرایط، برای روی جاری، ۶ خرداد ماه برنامه‌ریزی شده است و تا پایان ظرفیت خودروها ادامه خواهد داشت. با توجه به حجم بالای تقاضا، پیش‌بینی می‌شود فروش به سرعت پایان یابد و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید این خودرو، هرچه زودتر اقدام کنید.

 

برای این منظور، کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو آماده ارائه اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام تیگو ۸ پرو مکس هستند. علاوه بر این، در همین تماس می‌توانید در مورد سایر شرایط فروش فونیکس نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

در زمینه استفاده از شرایط ویژه فروش تیگو ۸ پرو مکس خرداد ۱۴۰۳ در نظر داشته باشید در این طرح، امکان خرید با شرایط نقدی و اقساطی فراهم شده است. همچنین مد نظر داشته باشید با توجه به عدم اعلام قیمت جدید خودروها از سوی سازمان حمایت، ثبت نام با قیمت علی‌الحساب انجام خواهد گرفت.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *