مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۹ پرو با کیفیت

عکس های تیگو ۹ پرو در نسخه تولیدی منتشر شد

در شرایطی که چری خود را برای عرضه جهانی تیگو ۹ پرو به‌عنوان لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین خودرو خود آماده می‌کند، عکس های تیگو ۹ پرو به‌عنوان نسخه نهایی و تولیدی منتشر شد. به این ترتیب می‌توانیم جزییات نهایی این خودرو را در نمونه‌های تولیدی ببینیم. با انتشار عکس های تیگو ۹ پرو و البته آغاز پیش‌فروش این خودرو، چری آماده عرضه لوکس‌ترین محصول خود در بازار چین و بازارهای جهانی است.

 

از عکس های تیگو ۹ پرو، درباره نسخه نهایی این خودرو چه می‌دانیم؟

بر اساس آنچه در عکس های تیگو ۹ پرو به‌عنوان نسخه‌های تولید نهایی این خودرو دیده می‌شود، همه آنچه پیش از این در نمونه‌های اولیه دیده بودیم در نسخه نهایی نیز حفظ شده است. به این ترتیب شاهد یک خودرو بزرگ خواهیم بود که فضای داخلی آن (حداقل به‌عنوان یکی از آپشن‌ها) ترکیب چرم سفید در صندلی‌ها و رودری‌ها، چرم قهوه‌ای روشن بر روی داشبورد و درب‌ها و یک پوشش مات در بخش‌هایی از داشبورد و درب‌ها است.

 

کابین تیگو ۹ پرو

 

صندلی های تیگو ۹ پرو

 

دسته دنده در کنار فرمان قرار دارد و خروجی‌های هوای داشبورد، شبیه به خودروهای لوکس بازار و به‌صورت جداگانه طراحی شده‌اند. داشبورد تیگو ۹ پرو تا حد زیادی خلوت است. کنترل بخش‌های مختلف بر عهده یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی مرکزی و البته صفحه لمسی سیستم تهویه مطبوع است.

 

فرمان تیگو 9 پرو

در نمای خارجی، بر اساس عکس های تیگو ۹ پرو، طرح به هم پیوسته چراغ‌های عقب حفظ شده و نام چری در بخش میانی آن دیده می‌شود. طرح کلی چراغ‌ها کشیده هستند و عرض خودرو را در این نما بیشتر جلوه می‌دهند. در نمای جانبی، بیش از هر چیز رینگ‌های ۲۰ اینچی بزرگ آن به چشم می‌آیند و در کنار آن، کشیدگی اتاق خودرو جلب توجه می‌کند.

 

جلوی تیگو ۹ پرو

 

عقب تیگو ۹ پرو

 

چراغ عقب تیگو 9 پرو

در نمای جلو هم، تیگو ۹ پرو همان طرحی که در نمونه‌های اولیه دیده بودیم عرضه می‌کند. به این ترتیب جلوپنجره آن هرچند بزرگ است اما برخلاف دیگر محصولات این خانواده، طرح ساده‌تری دارد و از خطوط عمودی تشکیل شده. طرح هواکش‌های جانبی بزرگ هستند و به‌خوبی ابعاد واقعی خودرو را نشان می‌دهند. در نهایت چراغ‌های جلو با فناوری LED و اتصال به جلوپنجره، نمای جلو را کامل می‌کنند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

مروری بر مشخصات تیگو ۹ پرو

پیش از این به‌طور مفصل به تیگو ۹ پرو پرداخته‌ایم و در نسخه‌های تولیدی نیز تمام این ویژگی‌ها را می‌بینیم. این خودرو با ابعادی معادل ۴.۸ متر طول، ۱.۹ متر عرض و ۱.۷ متر ارتفاع، در دسته کراس‌اوور‌های بزرگ جای می‌گیرد. با داشتن این ابعاد، تیگو ۹ پرو فاصله محوری ۲.۸ متری دارد که به معنای فضای کافی برای سرنشینان آن است و این مسئله را در عکس های تیگو ۹ پرو نیز می‌بینیم. این خودرو در دو آرایش ۵ یا ۷ نفره عرضه می‌شود.

 

موتور دو لیتری تیگو ۹ پرو، می‌تواند ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت این موتور قرار است از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ‌های جلو منتقل شود. البته بر اساس آنچه از چری شنیده می‌شود، مدل‌های AWD آن نیز به‌زودی وارد بازار خواهد شد. به‌علاوه نمونه‌های هیبرید آن نیز در دست تولید است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در زمینه عرضه تیگو ۹ پرو در ایران، هنوز نمی‌توان به‌طور قطع نظری داد. البته با توجه به اینکه محصولات فونیکس در ایران همیشه بر اساس جدیدترین محصولات چری در چین عرضه می‌شوند، می‌توان انتظار داشت به‌زودی شاهد عرضه تیگو ۹ پرو در ایران نیز باشیم.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *