مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه پرسنل بانک شهر

فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه پرسنل بانک شهر

از سوی آسیا خودرو و به مدت محدود، فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه پرسنل بانک شهر آغاز شده است. در این طرح که تنها برای پرسنل بانک شهر برقرار است، خریداران می‌توانند انواع محصولات مدیران خودرو را به صورت اقساطی و نقدی خریداری کنند. این طرح به مدت محدود و تا هفتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت و شرایط فروش اقساطی در آن، ساده‌تر از روش‌های خرید اقساطی عادی است.

 

با توافق انجام گرفته میان مدیران خودرو و بانک شهر، شرایط فروش اقساطی ویژه‌ای برای پرسنل این بانک فراهم شده است. به این ترتیب کارکنان بانک شهر می‌توانند خودرو مورد نظر خود را از بین تمامی محصولات مدیران خودرو شامل فونیکس و ام وی ام انتخاب و با شرایط اقساط مناسب خریداری کنند. این طرح تا روز هفتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت. به دلیل محدودیت زمان و حجم بالای درخواست‌ها، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر برای خرید اقدام کنید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو آماده پاسخگویی هستند.

 

 چرا شرایط فروش اقساطی ویژه پرسنل بانک شهر یک گزینه مناسب خرید است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه پرسنل بانک شهر یک گزینه بسیار مناسب برای خرید محصولات مدیران خودرو است. در حال حاضر و با توجه به حجم بالای تقاضا برای محصولات مدیران خودرو، ثبت نام در طرح‌های فروش نقدی و اقساطی این شرکت دشوار است اما اکنون کارکنان بانک شهر می‌توانند با استفاده از این شرایط ویژه، به آسانی و با تسهیلات مختلف، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این طرح، عدم نیاز به طی مراحل دریافت تسهیلات برای پرسنل بانک است. به این ترتیب مراحلی مانند اعتبارسنجی، ثبت ضامن، صدور و ثبت چک‌های اقساط و به طور کلی تکمیل پرونده فروش اقساطی، در این طرح ویژه حذف شده است.

 

در کنار این‌ها، پرسنل بانک شهر، در این طرح ویژه فرصت بهره‌مندی از تسهیلات از ۵۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان را دارند. با توجه به تنوع بالای محصولات مدیران خودرو و تنوع تسهیلات، خریداران در این طرح، می‌توانند به راحتی بر حسب سلیقه و بودجه مد نظر خود، نسبت به خرید خودرو به صورت اقساطی اقدام کنند.

 

با توجه به اینکه مدت بهره‌مندی از این شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو محدود است، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. علاوه بر این، در همین تماس می‌توانید اطلاعات لازم در مورد انواع محصولات مدیران خودرو را نیز کسب کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *