مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش تیگو ۸

خرید تیگو ۸ پرو مکس با ماهی ۱۵ میلیون تومان؛ فروش تیگو ۸ ویژه بهمن ۱۴۰۲ (نقدی و اقساطی ۶۰ ماهه)

در آخرین روزهای بهمن ماه، برنامه فروش تیگو ۸ ویژه بهمن ۱۴۰۲ با شرایط نقدی و اقساطی تا ۶۰ ماه و پیش پرداخت متنوع در آسیا خودرو برقرار شد. به این ترتیب خریداران می‌توانند خودروهای خانواده تیگو ۸ شامل دو خودرو تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ هیبرید را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی خریداری کنند. این شرایط فروش ویژه خانواده محصولات تیگو ۸ است و به مدت محدود و تا پایان ظرفیت ثبت نام برقرار خواهد بود.

 

در بین محصولات برند فونیکس، خودروهای تیگو ۸ بالاترین سطح امکانات و آپشن و البته قدرت موتور را در اختیار دارند. به همین دلیل، محصولات این خانواده همواره مورد توجه خریدارانی است که سطح بالایی از امکانات رفاهی و ایمنی و توان فنی بالا را می‌خواهند و به علاوه، به گارانتی خودرو اهمیت می‌دهند. به این ترتیب، خودروهای این خانواده رقیب مستقیم محصولات وارداتی کارکرده در بازار هستند و با ارائه گارانتی بلند مدت و سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی، جایگاه مستحکمی در بازار دارند. با در نظر گرفتن این مسائل، شرایط فروش محصولات این خانواده همواره از سوی خریداران با استقبال مواجه می‌شود. به همین دلیل و در آخرین روزهای ماه، بار دیگر و به مدت محدود، فروش تیگو ۸ ویژه بهمن ۱۴۰۲ از سوی آسیا خودرو برقرار شده است.

 

چه خودروهایی در این طرح فروش عرضه شده‌اند؟

این شرایط فروش در حال حاضر شامل دو خودرو تیگو ۸ پرو مکس IE و تیگو ۸ پرو e+ است. هر دوی این خودروها از نظر سطح امکانات رفاهی و ایمنی مشابه هستند اما در بخش‌های فنی و توان حرکتی تفاوت‌هایی دارند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در یک سو، تیگو ۸ پرو مکس IE قرار دارد، خودرویی که با موتور ۲۵۴ اسب بخاری، اکنون قوی‌ترین خودروی بنزینی کشور است. این خودرو با مجهز بودن به سیستم AWD برای حرکت در سطوح لغزنده گزینه ایده‌آلی است. به علاوه با داشتن فضای داخلی جادار و سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی، خودروی ایده‌آلی برای خانواده‌ها است.

 

در مقابل تیگو ۸ هیبرید نیز در این لیست حضور دارد، خودرویی که با ترکیب موتور بنزینی و برقی، می‌تواند قدرتی معادل ۳۲۶ اسب بخار تولید کند. به این ترتیب شاهد قوی‌ترین خودرو ایران هستیم که در عین حال، خودروی بسیار پاکی است تا جایی که می‌تواند تا ۷۵ کیلومتر مسافت را تنها با پیشرانه برقی حرکت کند. این خودرو از یک سیستم پیشرفته مدیریت نیرو بهره می‌برد. به این ترتیب در هر زمان و بدون نیاز به دخالت راننده، می‌تواند نیرو را در بهترین وضعیت تنظیم کند. با کمک این سیستم، در زمان نیاز به حداکثر نیرو، تمام توان موتورهای برقی و بنزینی به چرخ‌ها می‌رسد تا سرعت و شتاب ایده‌آلی را تجربه کنید. در مقابل و در صورت نیاز، بخشی از نیروی موتور صرف شارژ باتری‌های خودرو می‌شود.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت خودروهای عرضه شده در طرح فروش ویژه بهمن ۱۴۰۲

مطابق معمول آنچه قبلا نیز در شرایط فروش فونیکس دیده‌ایم، در این طرح فروش نیز قیمت خودروها بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت است. به این ترتیب قیمت قیمت تیگو ۸ پرو مکس IE معادل ۲.۵۸۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود. از سوی دیگر قیمت تیگو ۸ هیبرید نیز معادل ۲.۷۶۴.۷۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود.

 

قیمت این دو خودرو مانند سایر موارد در قیمت محصولات فونیکس، بر اساس نظر سازمان حمایت و قیمت‌های ابلاغ شده از سوی شورای رقابت است. به علاوه قیمت‌های عنوان شده شامل قیمت درب کارخانه و سایر هزینه‌های قانونی از جمله مالیات و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث و… خواهد بود.

 

برای اطلاع از قیمت محصولات مدیران خودرو، همواره می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو آماده پاسخگویی هستند.

 

شرایط فروش اقساطی خانواده تیگو ۸ در بهمن ۱۴۰۲ چگونه است؟

همان‌طور که عنوان شد، در این طرح خریداران امکان خرید نقدی و اقساطی این دو خودرو را خواهند داشت. در خرید اقساطی، میزان پیش پرداخت از ۶۵ درصد قیمت خودرو آغاز می‌شود اما خریدار می‌تواند با افزایش پیش پرداخت، از میزان اقساط کم کند. به این ترتیب دست خریداران برای انتخاب شرایط فروش اقساطی فونیکس باز است. مدت بازپرداخت اقساط در فروش تیگو ۸ ویژه بهمن ۱۴۰۲ بسته به انتخاب خریدار می‌تواند تا ۶۰ ماه (۵ سال) باشد. به این ترتیب خریداران زمان زیادی برای بازپرداخت اقساط در اختیار دارند.

 

با توجه به تنوع میزان پیش پرداخت و همچنین تنوع مدت بازپرداخت اقساط، خریداران امکان زیادی برای انتخاب خواهند داشت. هرچند مرور همه این وضعیت‌ها کمی طولانی است اما در اینجا و به عنوان نمونه، شرایط اقساطی ۵ ساله این دو خودرو با حداقل پیش پرداخت را بررسی می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

در شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مکس IE، حداقل پیش پرداخت معادل ۱.۶۷۹.۸۶۰.۰۰۰ تومان است. در صورت انتخاب اقساط ۶۰ ماهه (۵ ساله) میزان اقساط ماهیانه معادل ۲۵.۵ میلیون تومان خواهد بود. البته با افزایش میزان پیش پرداخت می‌توانید این خودرو را با اقساط ۱۴.۵ میلیون تومانی نیز خریداری کنید.

 

از سوی دیگر، بر اساس شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو e پلاس، حداقل پیش پرداخت خودرو معادل ۱.۷۹۷.۰۵۵.۰۰۰ است. با این میزان پیش پرداخت، اقساط ۵ ساله خودرو معادل ماهیانه ۲۷ میلیون تومان خواهد بود. در این شرایط نیز می‌توانید با افزایش میزان پیش پرداخت، تیگو ۸ هیبرید با اقساط ماهیانه ۱۵ میلیون تومان خریداری کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام خودروهای این طرح و سایر محصولات مدیران خودرو و فونیکس، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *