مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش ویژه ام وی ام خرداد ۱۴۰۳

فروش ویژه ام وی ام خرداد ۱۴۰۳ (نقدی و اقساطی)

شرایط فروش ویژه ام وی ام خرداد ۱۴۰۳ در آسیا خودرو، نماینده مدیران خودرو اعلام شد. بر این اساس، تمامی محصولات موجود برند ام وی ام، در ابتدای هفته آینده با شرایط متنوع نقدی و اقساطی، از سوی آسیا خودرو عرضه خواهد شد.

 

مدیران خودرو در هفته‌های اخیر تلاش کرده با عرضه پیوسته محصولات و تغییراتی در شرایط ثبت نام، شرایط دسترسی خریداران واقعی به خودروها را فراهم کند. در ادامه این روند، مدیران خودرو با اعلام شرایط ویژه فروش ام وی ام خرداد ۱۴۰۳، تمامی محصولات خود را به شکل نقدی و اقساطی عرضه کرده است. این شرایط فروش در روز شنبه، ۲۶ خرداد ماه برقرار خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

با توجه به حجم بالای تقاضا و محدودیت در تعداد عرضه خودروها، پیشنهاد می‌کنیم در ساعات اولیه روز برای ثبت مشخصات تماس بگیرید. همچنین در نظر داشته باشید ثبت نام تا زمان پایان موجودی خودروها ادامه خواهد یافت. به این ترتیب و با در نظر گرفتن حجم بالای تقاضا، می‌توان پیش بینی کرد مدت ثبت نام کوتاه باشد. با توجه به این شرایط، با آغاز ثبت نام زمانی برای ثبت اطلاعات خریداران جدید باقی نمی‌ماند. به همین دلیل، بهتر است هر چه زودتر برای ثبت درخواست‌های خود، با آسیا خودرو تماس بگیرید. در این تماس همکاران ما شرایط فروش مدیران خودرو را تشریح کرده و به‌علاوه، از بین محصولات متنوع مدیران خودرو، گزینه مناسب را پیشنهاد خواهند داد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودروهایی برای طرح ویژه فروش ام وی ام در خرداد ۱۴۰۳ عرضه می‌شوند؟

همانطور که در بالا نیز عنوان شد، مدیران خودرو تمامی محصولات خطوط تولید برند ام وی ام را برای طرح فروش ویژه در خرداد ماه عرضه کرده است. این محصولات شامل ایکس ۵۵ پرو، ایکس ۲۲ دستی، ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک و آریزو ۵ اسپرت است. به این ترتیب خریداران حق انتخاب مناسبی از بین خودروهای کراس‌اوور کامپکت دستی و اتوماتیک، کراس‌اوور سایز متوسط و همچنین یک سدان با طراحی ظاهری و داخلی جوان‌پسند خواهند داشت.

 

در این بین، یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها، شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو است. این خودرو که پس از چند هفته، بار دیگر در لیست شرایط فروش قرار گرفته است، به دلیل طراحی جوان‌پسند، سطح بالای امکانت رفاهی و ایمنی نسبت به رقبا و همچنین مشخصات فنی مناسب، یکی از گزینه‌های مدنظر جوانان و خانواده‌های کم جمعیت است.

 

یکی دیگر از موارد جذاب این لیست، شرایط فروش آریزو ۵ اسپرت است. این خودرو که هم اکنون تنها سدان برند ام وی ام است، با تغییرات ظاهری، کابین به‌روزتر و همچنین افزایش امکانات رفاهی، اکنون بیش از قبل توانسته نظر جوان‌ترها را به خود جلب کند. ترکیب این موارد با شرایط قیمت رقابتی و شرایط اقساطی مدیران خودرو باعث شده، آریزو ۵ اسپرت یا آریزو ۵ FL به یکی از سدان‌های محبوب در بازه قیمتی خود تبدیل شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش مدیران خودرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *