مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش ویژه دو محصول مدیران خودرو

فروش ویژه دو محصول مدیران خودرو (نقدی و اقساطی)

امروز فروش ویژه دو محصول مدیران خودرو با شرایط متنوع نقدی و اقساطی از سوی آسیا خودرو آغاز می‌شود. با توجه به حجم بالای تقاضا، مدت این طرح تا پایان ظرفیت‌ها خواهد بود.

 

مدیران خودرو در ادامه عرضه پیوسته محصولات خود به بازار، شرایط فروش ویژه دو محصول خود را اعلام کرد. بر این اساس، شرایط فروش دو خودرو آریزو ۵ اسپرت و ایکس ۳۳ کراس در آسیا خودرو قرار شده است. این شرایط ویژه برای روز جاری، ۶ خرداد ماه برقرار شده است و تا پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت. بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند در تماس با آسیا خودرو نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام کنند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه اطلاعات لازم و ثبت نام هستند.

 

در نظر داشته باشید با توجه به حجم بالای تقاضا برای این دو خودرو، مدت ثبت نام محدود خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای ثبت نام، هر چه زودتر اقدام کنید. همچنین در نظر داشته باشید با توجه به عدم اعلام قیمت جدید این دو خودرو از سوی سازمان حمایت، ثبت نام با قیمت علی‌الحساب انجام خواهد گرفت.

 

همانطور که اشاره شد، در فروش ویژه دو محصول مدیران خودرو امکان خرید نقدی و اقساطی برای علاقه‌مندان فراهم شده است. بازپرداخت اقساط در شرایط فروش اقساطی تا ۶۰ ماه (۵ سال) خواهد بود و ثبت نام نیاز به ضامن معتبر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. علاوه بر شرایط فروش این دو خودرو، همکاران ما در این تماس، سایر موارد مرتبط با شرایط فروش مدیران خودرو را نیز به اطلاع شما خواهند رساند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *