مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش ویژه محصولات فونیکس سامانه یکپارچه ۱۴۰۳

فروش ویژه محصولات فونیکس سامانه یکپارچه ۱۴۰۳ (نقدی و اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس سامانه یکپارچه ۱۴۰۳ برای محصولات مختلف و با شرایط متنوع نقدی و اقساطی از سوی مدیران خودرو اعلام شد. بر این اساس، متقاضیانی که اولویت آن‌ها در سامانه یکپارچه، پاییز ۱۴۰۳ است، می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، برای تکمیل ثبت نام و دریافت خودرو تماس بگیرند. عدم ثبت نام در این طرح، به منزله انصراف از خرید خودروها است.

 

مدیران خودرو دور جدید ثبت نام برگزیدگان سامانه یکپارچه را آغاز کرد. بر این اساس و در طرح فروش ویژه محصولات فونیکس سامانه یکپارچه ۱۴۰۳، کلیه متقاضیان محصولات برند فونیکس که بر اساس اعلام سامانه و قرعه‌کشی انجام گرفته، اولویت ثبت نام آن‌ها پاییز ۱۴۰۳ است، از روز شنبه ۱۰ شهریور ماه فرصت دارند در تماس با آسیا خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. در نظر داشته باشید عدم تکمیل ثبت نام در این مرحله به منزله انصراف از ثبت نام اولیه است. همچنین ثبت نام به محض پایان ظرفیت هر خودرو بسته خواهد شد.

 

خودروهای این مرحله شامل محصولات هیبرید خانواده فونیکس NEV نیز هست که به تازگی به لیست اضافه شده‌اند. همچنین در این مرحله، امکان خرید اقساطی نیز برای متقاضیان فراهم شده است. بر این اساس، متقاضیان می‌توانند روش خرید خودرو و همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط و میزان پیش پرداخت را بر اساس بودجه مد نظر خود انتخاب کنند. حداقل پیش پرداخت در این طرح معادل ۵۰ درصد قیمت خودرو و حداکثر مدت بازپرداخت اقساط معادل ۵ سال است. برای اطلاعات بیشتر از این طرح فروش فونیکس، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودروهایی در فروش فونیکس سامانه یکپارچه ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است؟

همانطور که عنوان شد، در فروش ویژه محصولات فونیکس سامانه یکپارچه ۱۴۰۳ محصولات متنوع فونیکس برای خریداران ارائه شده است تا بر اساس انتخاب اولیه خود، محصول مورد نظر را از بین محصولات درج شده در سامانه یا محصولات جدید انتخاب کنند.

 

بر این اساس، اکنون شرایط فروش آریزو ۶ پرو، شرایط فروش اقساطی فونیکس FX و شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس بر اساس خودروی انتخاب شده از سوی متقاضیان برقرار است. در کنار این‌ها، شرایط فروش تیگو ۸ هیبرید و تیگو ۷ هیبرید نیز به لیست خودروهای سامانه یکپارچه اضافه شده‌اند.

 

در این بین، با توجه به اینکه ثبت نام اولیه سامانه در سال گذشته و در زمان تولید تیگو ۸ پرو انجام شده و این خودرو اکنون از خطوط تولید مدیران خودرو خارج شده است، امکان جایگزینی آن با خودروهای فونیکس FX، تیگو ۸ پرو مکس، تیگو ۸ هیبرید تیگو ۷ هیبرید برای متقاضیان وجود دارد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت تمامی خودرو‌ها در این طرح به صورت قطعی است و ثبت نام نیز با موعد تحویل ۹۰ روزه انجام می‌گیرد. قیمت محصولات فونیکس همواره بر اساس آخرین بخشنامه مدیران خودرو، در سایت آسیا خودرو درج می‌شود که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می‌توانید با همکاران ما در آسیا خودرو تماس بگیرید. با توجه به محدودیت زمان و ظرفیت خودرو‌ها، پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از شرایط فروش ویژه فروش ویژه محصولات فونیکس سامانه یکپارچه ۱۴۰۳، هر چه زودتر اقدام کنید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *