مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش ویژه مدیران خودرو خرداد ۱۴۰۳

فروش ویژه مدیران خودرو خرداد ۱۴۰۳ (نقدی و اقساطی)

در آخرین روزهای بهار سال جاری، فروش ویژه مدیران خودرو خرداد ۱۴۰۳ هفته آینده آغاز خواهد شد. در این شرایط فروش، انواع خودروهای برند ام وی ام و همچنین محصولات برند فونیکس، با شرایط متنوع نقدی و اقساطی به فروش می‌رسد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

مدیران خودرو در هفته‌های اخیر با ارائه شرایط فروش متنوع، تلاش کرده در ماه‌های اول سال، تا حدی تب تقاضا در بازار را کاهش دهد. در همین راستا و در ادامه شرایط فروش مدیران خودرو، این شرکت شرایط فروش ویژه خرداد ماه را برای محصولات ام وی ام و فونیکس اعلام کرد. بر این اساس، طی هفته آینده و در چند مرحله، انواع محصولات این دو برند با شرایط متنوع نقدی و اقساطی عرضه خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش ویژه مدیران خودرو خرداد ۱۴۰۳ می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در این طرح تمامی محصولات برند ام وی ام قابل خریداری خواهد بود. در کنار این و از محصولات برند فونیکس، شاهد عرضه تیگو ۸ پرو مکس، آریزو ۶ جی تی و فونیکس FX خواهیم بود. با توجه به تنوع بالای خودروها و تنوع شرایط فروش، پیشنهاد می‌کنیم همین امروز برای ثبت نام با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

آسیا خودرو به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی‌های مدیران خودرو، با سه شعبه فروش، شعبه اختصاصی فونیکس پاسداران، دو مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو تهران و همچنین اداره تحویل اختصاصی، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *