مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
نمای عقب تیگو ۸ پرو مکس

قیمت تیگو ۸ پرو مکس [+ شرایط فروش]

تیگو ۸ پرو مکس با قوای محرکه قدرتمند و سیستم دو دیفرانسیل سرانجام به صورت رسمی وارد بازار ایران شد. در این مطلب به بررسی قیمت تیگو ۸ پرو مکس خواهیم پرداخت.

 

شانس حضور تیگو ۸ پرو مکس در بازار ایران

همان‌طور که پیش از این در مطلبی برای بررسی تیگو ۸ پرو مکس گفتیم، تیگو ۸ پرو مکس شانس زیادی در بازار خواهد داشت چراکه علاوه بر ظاهر جذاب و فضای داخلی بزرگ، قوای محرکه قدرتمند و سیستم چهار چرخ محرک را نیز عرضه می‌کند. به این ترتیب تیگو ۸ پرو مکس یا تیگو ۸ پرو دو دیفرانسیل، می‌تواند حضور قدرتمندی در بازار ایران داشته باشد و به خوبی با خودرو های وارداتی دست دوم بازار رقابت کند.

 

مزیت‌های تیگو ۸ پرو دو دیفرانسیل

تیگو ۸ پرو مکس موتور قدرتمندتری نسبت به تیگو ۸ پرو دارد همین مسئله به‌تنهایی یک مزیت بزرگ برای آن است. البته در حال حاضر تیگو ۸ پرو هم یکی از قوی‌ترین موتورهای موجود در بازار کشور را در اختیار دارد ولی وقتی پای موتوری با قدرت حدود ۲۵۰ اسب به میان می‌آید، می‌تواند پیش‌بینی کرد بازار استقبال بسیار خوبی از آن بکند.

 

به‌علاوه باید به دو دیفرانسیل بودن تیگو ۸ پرو مکس نیز اشاره نیم که یک مزیت بسیار بزرگ در مقابل تیگو ۸ پرو است. البته خودروهای این کلاس را نباید خودروهایی برای آفرود‌های سنگین دانست ولی ساختار دو دیفرانسیل AWD می‌تواند کمک بزرگی در مسیرهای لغزنده باشد. به این ترتیب، اگر اهل سفر خانوادگی در طبیعت هستید، قطعا تیگو ۸ پرو دو دیفرانسیل یا Tiggo 8 Pro Max می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت تیگو ۸ پرو مکس چقدر است؟

با توجه به اینکه فروش تیگو ۸ پرو دو دیفرانسیل در بازار کشور آغاز شده اکنون می‌توان قیمت رسمی آن را با قطعیت اعلام کرد. بر این اساس مدیران خودرو در جدیدترین بخشنامه خود، قیمت تیگو ۸ پرو مکس را معادل ۲.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ اعلام کرده است. 

 

با این حساب هرچند این خودرو با قیمتی بالاتر از تیگو ۸ پرو عرضه می‌شود، ولی هنوز هم یک گزینه کاملا رقابتی در مقابل خودروهای وارداتی دست‌دوم است. به‌علاوه تیگو ۸ پرو دو دیفرانسیل، مزیت بزرگ صفر بودن و البته گارانتی بلندمدت را نیز دارد که خودروهای وارداتی دست‌دوم موجود در بازار، از هردوی این‌ها بی‌بهره هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

درباره تیگو ۸ پرو مکس بیشتر بدانید

از نظر ظاهری، تیگو ۸ پرو مکس یا Tiggo 8 Pro Max، تفاوت محسوسی نسبت به مدل‌های پرو ندارد و در این بخش تفاوت اصلی در رینگ‌های دو خودرو است. رینگ‌های مدل دو دیفرانسیل بزرگ‌تر هستند و طرح آن‌ها نیز متفاوت است و از این طریق می‌توان دو خودرو را تشخیص داد. در داخل کابین، دو خودرو تفاوت چندانی ندارند چراکه هر دو با بالاترین سطح تجهیزات به بازار عرضه می‌شوند. در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی نیز وضعیت به همین شکل است و به این ترتیب سیستم‌های ایمنی و رفاهی ازجمله رانندگی خودران، صندلی‌های برقی، پوشش چرم داخلی، سقف پانوراما و سانروف و … را در هر دو خودرو می‌بینیم.

 

تفاوت اصلی در موتور دو خودرو است، جایی که تیگو ۸ پرو مکس با موتور دو لیتری توربو شارژر، می‌تواند ۲۵۰ اسب بخار و قدرت تولید کند. مهم‌تر از قدرت، گشتاور است، جایی که تیگو ۸ پرو دو دیفرانسیل، با گشتاور ۳۹۰ نیوتون متری، در جایگاه بالاتری از همه همکلاس‌هایش قرار می‌گیرد. در این زمینه می‌توانید مطلب موتور تیگو ۸ پرو مکس را بخوانید.

 

سیستم انتقال قدرت این خودرو AWD است به این معنا که نیرو به‌طور پیوسته و هوشمند میان دو محور تقسیم می‌شود. به این ترتیب برحسب شرایط مسیر و نوع رانندگی، خودرو می‌تواند گشتاور را بین چرخ‌ها تقسیم کند. به این ترتیب عبور از مسیرهای برفی و لغزنده بسیار آسان‌تر خواهد شد.

 

اطلاع از شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس

برای اطلاع از شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس می‌توانید با شماره تلفن  ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همجنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما در آسیا خودرو، جدیدترین شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس را از طریق پیامک به شما اطلاع دهند.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *