مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت محصولات ام وی ام در شهریور ۱۴۰۳

قیمت محصولات ام وی ام در شهریور ۱۴۰۳

از سوی آسیا خودرو، قیمت محصولات ام وی ام در شهریور ۱۴۰۳ برای مدل‌های مختلف این برند اعلام شد. بر این اساس، امکان خرید محصولات ام وی ام با قیمت مصوب در مجموعه نمایندگی‌های آسیا خودرو فراهم شده است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات این برند می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

همانطور که پیش از این نیز در مطالب دیگری عنوان کرده بودیم، لیست قیمت مدیران خودرو از سوی سازمان حمایت تعیین شده و از سوی شوراری رقابت به خودروسازان و شبکه نمایندگی اعلام می‌شود. بر این اساس، قیمت محصولات ام وی ام در شهریور ۱۴۰۳ نیز بر اساس نرخ‌های مصوب اعلام شده از سوی سازمان حمایت بوده و خریدار هزینه اضافی برای خرید این محصولات پرداخت نخواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

جزییات بیشتر از قیمت محصولات ام وی ام در شهریور ۱۴۰۳

در لیست قیمت ام وی ام در شهریور ۱۴۰۳ ، نام چهار خودرو از محصولات این شرکت دیده می‌شود. به این ترتیب خریدار می‌تواند از بین یک خودرو سدان و سه کراس‌اوور، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کند. این خودروها شامل سدان آریزو ۵ اسپورت و کراس‌اوورهای ایکس ۳۳ کراس دستی، ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک و ایکس ۵۵ پرو است.

 

قیمت به روز محصولات مدیران خودرو برای مدل‌های قابل عرضه به شرح زیر است:

  • قیمت ایکس ۵۵ پرو معادل ۱.۲۶۶.۷۰۰.۰۰۰ تومان
  • قیمت آریزو ۵ اسپرت معادل ۱.۲۹۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان
  • قیمت ایکس ۳۳ کراس دستی معادل ۹۵۰.۶۰۰.۰۰۰ تومان
  • قیمت ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک معادل ۱.۰۵۶.۷۰۰.۰۰۰ تومان

 

همانطور که از لیست بالا مشخص است، به نظر می‌رسد مدیران خودرو قصد دارد بار دیگر شرایط فروش ایکس ۳۳ کراس دستی را نیز برقرار کند. این خودرو از نظر طراحی خارجی و فضای داخلی، مشابه ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک است اما موتور و گیربکس متفاوتی دارد. از سوی دیگر قیمت آن نسبت به قیمت ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک پایین‌تر است و به همین دلیل می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به خودرو‌های کراس‌اوور باشد.

 

برای اطلاع از قیمت ام وی ام، همواره می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همچنین همکاران ما در این تماس شرایط فروش متنوع ارائه شده از سوی آسیا خودرو را به اطلاع شما خواهند رساند. همچنین برای بررسی خودرو‌ها می‌توانید به یکی از شعبه ‌های آسیا خودرو مراجعه کنید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *