برند فونیکس در چند ماه اخیر، با دست پر در بازار حضور داشته و تقریبا هر ماه شاهد رونمایی از یک محصول جدید این شرکت هستیم. در این بین، یکی از مورد از مورد انتظار ترین محصولات این برند، آریزو ۸ است، خودرویی که میتواند بازار سدانها را در ایران متحول کند. این خودرو در کنار ویژگیهای فنی و سطح بالای آپشنها و فضای داخلی لوکس و بزرگ، در زمینه طراحی نیز تحول مهمی است. در این مطلب نگاهی به طراحی آریزو ۸ خواهیم داشت.
آریزو ۸ یکی از محصولات بسیار مهم برای مدیران خودرو و برند فونیکس است. کلاس سدانهای بزرگ تا پیش از به طور کامل در اختیار خودروهای وارداتی بود اما آریزو ۸ قرار است با قدرت به این بخش از بازار وارد شود و برای این رقابت کاملا هم آماده است.
پروژه آریزو ۸، اقدام پیشگامانه دیگری از فونیکس است که به عنوان سرآمد وسایل نقلیه لوکس شهری (سدان) قرار خواهد گرفت. این محصول به طور یکپارچه زبان برند فونیکس را مجسم میکند. این سدان برتر نوید یک تجربه رانندگی بی نظیر را میدهد و خود را به عنوان معیاری برای خودروهای پرچمدار معرفی میکند. آریزو ۸ با تمرکز بر ارائه امکانات استثنایی، به طور خاص، جامعه نخبگان را هدف قرار داده و با افزایش استاندارد در تجربههای حمل و نقل، کیفیت بازار خودرو را ارتقا میدهد.
این خودرو با توجه به جایگاه خود بهعنوان یک پرچمدار، بر سلیقه و سبک نخبگان تأکید دارد. آریزو ۸ با طراحی بیرونی خود، سبک زندگی بیزینس را به طور کامل تفسیر میکند و انتظارات راننده را برای یک سدان رده بالا برآورده میکند. آریزو ۸ با فلسفه طراحی «به درخشش آب» زیبایی پویای آب را با جریان درخشان نور ترکیب میکند و فضایی هنری و فریبنده را میآفریند. درست مانند “RIZO” در اسپانیایی به معنی «قطره آب»، امواج روی بدنه آریزو ۸ از عنصر آب الهام میگیرد و به طور یکپارچه حس امواج متلاطم را با موجهای آرام ترکیب میکند.
فضای داخلی آریزو ۸، وجه فراتری از شکوه را القا میکند که با هالهای مجلل پوشیده و سرنشینان را به دنیای ناشناختهها پیش میبرد. نمایشگرهای دوگانه ۱۲.۳ اینچی معلق و فرمان سه پره با کف تخت، جویندگان فناوری پیشرفته را به خود جلب میکند. نور محیطی یکپارچه و رقص آن با ریتم رانندگی و موسیقی، کابین را به سطحی بالاتر از لوکس بودن تجهیز میکند.
نوآوری مشهود در پنل جلوی صندلی سرنشین مشهود است و انگار که قطره آب را در خود نهفته باشد، حسی از لطافت را به محیط پیرامون میبخشد. صندلیهای چرم این محصول در مقایسه با آنچه تا به حال تجربه کردهاید در سطحی متفاوت هستند و پرستیژ این مجموعه را مضاعف میکنند.
ویژگیهای لوکس آریزو ۸ تنها به ابعاد زیباییشناختی محدود نیست. پیشرفتهای تکنولوژیک این محصول، قابلیت تمیزشوندگی، سیستم پخش عطر پیشرفته و تصفیه هوشمند هوا، یک کابین C-Pure ایجاد کرده و خودرو را به یک مخزن متحرک اکسیژن تبدیل میکند.
آریزو ۸ گواهی بر اهمیت فونیکس برای مفهوم طراحی و الهام گرفته از جریان آب جاری است و پویایی طبیعی و جذابیت نسل جدید ۰.۲ HDS (Hydro Dynamic Surfacing) را انعکاس میدهد. این طراحی، پاسخی بی نقص به نیاز آنهاست که روح لاکچری را دنبال میکنند. آریزو ۸ در واقع ترکیبی منحصر به فرد از زیباییشناسی و فناوری است که آن را به ستاره درخشان در بازار سدانها تبدیل خواهد کرد.
حالا دیگر فلسفه طراحی آریزو ۸ در مرکز صحنه قرار گرفته و با نمایشی از جذابیت بیرونی پویا، فضای داخلی مجلل و امکانات لوکس خود، شعلههای کنجکاوی را شعلهور میکند و طلسم ناگفتهای را ایجاد میکند که میتواند پایه و اساس رونمایی آتی از این محصول باشد. فونیکس نوید آفرینشی را میدهد که از قلمرو حمل و نقل صرف فراتر میرود، معمایی که از دل مفهوم به درخشش آب بیرون میآید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو و همچنین سایر محصولات مدیران خودرو، میتوانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.
ثبت نظر