مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری تیگو ۸ پرو مکس، بنز ارزان قیمت

رسانه‌های استرالیایی: چری تیگو ۸ پرو مکس، بنز ارزان قیمت

چری در ادامه توسعه بازار‌های خود، از مدتی قبل ورود به بازار استرالیا را آغاز کرده است. با توجه به سبک و فرهنگ رانندگی و جاده‌های استرالیا، چری تیگو ۸ پرو مکس یکی از اصلی‌ترین محصولات چری برای بازار استرالیا خواهد بود. رسانه‌های استرالیایی، اقدام به بررسی تیگو ۸ پرو مکس کرده‌اند و این خودرو لقب جدیدی در استرالیا گرفته است. بر اساس نوشته این رسانه‌ها، چری تیگو ۸ پرو مکس، بنز ارزان قیمت بازار استرالیا است و می‌تواند حریفی سخت برای برند‌های معتبر ژاپنی در بازار این کشور باشد.

 

 چری به تازگی تیگو ۸ پرو مکس را به بازار استرالیا معرفی کرده است. این خودرو در حال حاضر بزرگترین، لوکس‌ترین و گران‌ترین محصول چری در بازار استرالیا است اما بررسی رسانه‌های استرالیایی نشان می‌دهد، تیگو ۸ پرو مکس، ارزش خرید بالایی در بازار این کشور دارد. این مسئله تا جایی پیش رفته است که برخی از رسانه‌های این کشور از عنوان چری تیگو ۸ پرو مکس، بنز ارزان قیمت برای این خودرو استفاده کرده‌اند.

 

چری تیگو ۸ پرومکس، هم اکنون با قیمت ۴۲ هزار دلار استرالیا، در این کشور عرضه می‌شود. این قیمت هر چند آن را به گران‌ترین محصول چری در استرالیا تبدیل می‌کند اما هنوز هم این خودرو هفت نفره، یکی از خوش قیمت‌های بازار در کلاس کراس‌اوورها شاسی بلند‌های متوسط و بزرگ است. تیگو ۸ پرو مکس، مانند سایر بازارها، با سطح بالایی از امکانات رفاهی و ایمنی روانه بازار استرالیا شده است و به همین دلیل توانسته لقب بنز ارزان قیمت را از آن خود کند. این مسئله بیش از هر چیز به دلیل طراحی داخلی و امکانات بالای این خودرو است که باعث شده نظر خریداران و رسانه‌های استرالیا به این خودرو جلب شود.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

امکانات تیگو ۸ پرو مکس برای بازار استرالیا

برای بازار استرالیا، چری چند تیپ مختلف از پرومکس را عرضه می‌کند. با این وجود و حتی در تیپ پایه، سطح امکانات این خودرو بالا است تا جایی که بسیاری از آن‌ها را تنها در مدل‌های گران‌تر بازار و به‌صورت آپشن می‌بینیم. به‌عنوان نمونه این خودرو در بازار استرالیا به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۱۸ لینچی، چرم در سراسر کابین، نورپردازی داخلی، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر وایرلس، دو صفحه نمایش با ابعاد مجموع ۲۴.۶ اینچ، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو و حافظه صندلی راننده عرضه می‌شود.

 

با پرداخت حدود ۲ هزار دلار استرالیا و خرید تیپ Elite، امکاناتی مانند درب صندوق برقی، دوربین ثبت وقایع و تنظیمات جداگانه تهویه مطبوع ردیف سوم را دریافت خواهید کرد. در نهایت می‌توانید به سراغ مدل Ultimate بروید که حدود ۴۸ هزار دلار قیمت دارد. در اینجا سیستم چهارچرخ محرک، سقف پانوراما، نورپردازی خارجی و دو اسپیکر اضافی (۱۰ اسپیکر) را دریافت می‌کنید. نکته جالب اینجا است که تقریبا همه این امکانات در بازار ایران به‌صورت استاندارد بر روی تیگو ۸ پرو مکس نصب می‌شود.

 

فضای داخلی هرچند از نظر طراحی اندکی با نمونه‌های موجود در ایران تفاوت دارد، اما امکانات و کیفیت و جنس مواد آن‌ها مشابه نمونه‌های موجود در ایران است. کیفیت بالای کابین، فضای داخلی بزرگ، سطح امکانات و البته طراحی جذاب این بخش باعث شده است چری تیگو ۸ پرو مکس لقب بنز ارزان قیمت را در بازار استرالیا به دست آورد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *