جشنواره یلدایی خدمات پس از فروش فونیکس از سوی آسیا خودرو آغاز شد و تا شب یلدا ادامه خواهد داشت. در این جشنواره که ویژه محصولات فونیکس است، علاوه بر خدمات ویژه مربتط با خدمات پس از فروش، جوایز ویژهای نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
با شرکت در جشنواره یلدایی خدمات پس از فروش فونیکس، ضمن اطمینان از سلامت خودرو و رفع معایب احتمالی، زمستانی کمدغدغه و آرامبخش را تجربه کنید و شانس برنده شدن یکی از ۱۰ جایزه نفیس این دوره را داشته باشید. بازبینی بهموقع خودرو و بررسی سختافزارها و نرمافزارها در بازههای زمانی مشخص، به افزایش طول عمر خودرو و قطعات آن کمک میکند و کیفیت رانندگی را حفظ مینماید. این مسئله در خودروهای امروزی و پیشرفته، با وجود دهها سیستم الکترونیکی و هوشمند، نقشی کلیدی را ایفا مینماید.
خودروهای پیشرفته و تکنولوژیمحور برند فونیکس، شامل سری سدانهای آریزو ۶ و آریزو ۸ و شاسیبلندهای تیگو ۷، تیگو ۸ و افایکس، از برترین و لوکسترین خودروهای کلاس خود هستند که با خدمات پس از فروش مطمئن، سریع و تخصصی مدیران خودرو، طول عمر بیشتری نسبت به سایر خودروهای بازار تجربه میکنند. فراهم شدن شرایط بازبینی و بررسی خودروهای فونیکس در بازههای زمانی معین، زیر گارانتی ۵ الی ۷ ساله این برند که در بازار خودرو کشورمان کمنظیر و حتی بینظیر محسوب میشود، خرابی و بروز معایب در خودرو را به شکل قابل توجهی کاهش میدهد و مصرفکنندگان تنها برای بازبینی و آسودگی خاطر به تعمیرگاههای معتبر فونیکس در سراسر کشور مراجعه میکنند.
مشتریان و مصرف کنندگان خودروهای فونیکس با امکان مراجعه به بیش از ۹۰ نمایندگی خدمات پس از فروش فونیکس و مدیران خودرو با حضور متخصصان حرفهای، مواد و قطعات یدکی اصلی، ضمن صرفه جویی در وقت و زمان خود، میتوانند از نزدیک و با شفافیت بالا خدمات موردنظر خود را دریافت نمایند و با آسودگی خاطر از رانندگی با خودروهای خود لذت ببرند. خدمات پس از فروش برند فونیکس در راستای قدردانی از اعتماد و انتخاب مصرف کنندگان، در جشنواره یلدایی و پاییزی خود، فرصت ارزشمندی را برای مراجعه مشتریان به تعمیرگاه های سراسر کشور و برخورداری از تسهیلات و خدمات باکیفیت این برند در نظر گرفته است.
مشتریان فونیکس و خریداران خودروهای لوکس و پیشرفته این برند از ۱۹ تا ۳۰ آذر فرصت دارند به یکی از مجموعه تعمیرگاههای معتبر فونیکس مراجعه کنند و در کوتاهترین زمان ممکن از سلامت خودرو خود اطمینان حاصل نمایند. در این جشنواره، تعویض قطعات مصرفی و سرویسهای دورهای با تخفیفهای ویژه برای مشتریان فونیکس انجام میشود و در صورت شناسایی قطعات معیوب یا بروز ایراد در سیستمهای پیشرفته خودرو، متخصصان با دانش و مسلط فونیکس در بازه زمانی کوتاهی به تعمیر خودرو میپردازند و از وقوع خسارت بیشتر جلوگیری میکنند. با استفاده از این فرصت ارزنده، مشتریان ضمن اطمینان از سلامت خودروهای خود و رانندگی مطمئن در روزهای سرد، بارانی و یا برفی زمستان، لذت و آرامش را در رانندگی تجربه خواهند کرد و فرصت برنده شدن در یکی از ۱۰ جایزه ارزشمند این جشنواره را خواهند داشت.
علاقه مندان به بهرهمندی از خدمات فونیکس در این کمپین، با مراجعه به آدرس اینترنتی Fownix.com/aftersales میتوانند نوبت مدنظر خود برای مراجعه به یکی از ۹۰ تعمیرگاه معتبر فونیکس را دریافت نمایند و بدون اتلاف وقت، از خدمات فونیکس بهره مند شوند. علاوه بر تخفیفها و سرویسهای ویژه، این جشنواره دارای جوایز نفیس و ارزندهای است که برای علاقه مندان در نظر گرفته است. مشتریان هنگام مراجعه به نمایندگیهای خدمات پس از فروش فونیکس، بنرهای مرتبط با کمپین یلدایی فونیکس را مشاهده خواهند کرد و با اسکن QR کد، در کمپین مشارکت میکنند.
شرکتکنندگان در این کمپین، با انجام فرآیند قرعهکشی، شانس برنده شدن یکی از ۱۰ جایزه فونیکس برای دریافت یک سال سرویس دوره ای فونیکس رایگان (حداکثر سه سرویس) را خواهند داشت. خدمات پس از فروش مطمئن، سریع و تخصصی مدیران خودرو برای مشتریان برند فونیکس و خودروهای پیشرفته و هوشمند این برند، تمایز بزرگی در رفت و آمدهای روزانه و اطمینان خاطر افراد و خانوادهها ایجاد میکند و فصل جدیدی از رضایتمندی مشتریان و تعامل مثبت با مصرفکنندگان را آغاز مینماید.
ثبت نظر